是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 93
累積人氣: 2206
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 分類: 未分類

~第66個秋天,第22日~

今個禮拜頭3日,

我都閃左去游+玩水...

好彩冇乜點黑到啫...-v-

如果唔係就變左古古力啦(75%好好味xdd)

琴日去左補習...

OK啦...比人狂迫做數..-3-

頭爆啦X . X

then同fd子食lunch(去左吉x家..唔開名)

&行左數地(掃地都得)

食啜糕..(啜糕=雪糕)

今日就....返明愛.返明愛

then學琴...

但全程都係theory囉...唔-該!!!

算把丫...

聽日整野食啦...(但唔知整咩....又係明愛)

希望唔會整左D "A" 出黎啦xdd

[我 : 我想問...有明愛,咁有冇暗愛嫁?]

[x : 暗戀同明戀就有...暗愛唔知wor~你問黎做乜?]

[我 : 冇...純粹搞下gag gag啫...]

[x : 唔好笑..唔係...係好笑到唔記得左笑牙...笑返. 哈-哈!]

[我 : 唔該...]

近排冇點掂過我個估仔...

所以係度反下d對話...=p






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]