就黎考試啦..e+終於驚驚地-3-
今朝1起身-.-隻眼腫到丫-_-
個雙眼皮好明顯xddd
今日ab好準時;p
但好揀唔揀,揀今日頒獎-_-
明明個比賽係上1個term嘅事,
今日先頒;@<<因為眼腫xd
但ab 0ver run係超開心;目
英文堂係hea過;]
pth,music係無聊-3-
chem..唔知做過乜xd
中文謄文..果1堂真係好好過;D
ih幾好丫xd終於講完成本書啦;]
放學走wif mk&vicky-v-
e+要努力睇吶喊-_-
有多少愛可以重來
有多少人值得等待
當愛情已經桑田蒼海
是否還有勇氣去愛^^
|