是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 3
累積人氣: 1973
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 19 日  星期三   晴天


2010-05-19 分類: 未分類

唔鐘意落雨..但鐘意淋雨..
咩意思牙我-v-

朝早又要Assembly...
又係鄧奶..悶到..=.=

打袁話知道d就黎遲到嘅人好努力,哈.笑左-v-
跟住肥玉堂....d人一返學就抄作習..
但冇收到-3-
但要presentation..唔洗重做.係福分xD
CL堂...又係quizzzzzzzz...
有15分鐘free time...但冇得玩bowling.-3-
FF句野比春春見到...
都係我錯...sor~~
中文堂...媽媽掟報紙..比鄧奶罰企..
跟住佢講電話..比鄧奶見到..收左佢個筆袋..
佢叫我同朱丁攞返部電話...
但比鄧奶見到佢個筆袋打開左...
以為係媽媽打開...dic左我,朱丁同佢落office..
對唔住牙.媽媽..我唔應該供你帶電話...sorry牙~
跟住要寫口供紙.咁大個女第1次寫口供紙-.-
順便搵埋打袁...方便~=]
then又要choir...-3-
lunch time之後...maths..
mr lai聽日都仲未返..但植物人聽日要上1S.唔開心...V3V
希望唔好係tang tang or lam kok就ok啦..
放學放1500...thx MM 幫我執Locker=]
then落左地窖買野食...跟住就開始落大雨...
但我把遮借左比以掃...哈哈..濕晒xD
本身1630放我地走..但我同eunice 1645先走..
超大雨...冇遮..太good啦...
見到3個狼狽的F1小朋友..慘..
D大人成日驚我地冷病..其實邊有咁易丫...






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


kaka19960705 於 2010-05-19 09:34 PM 發表:
CM~笑=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LuSicaK 於 2010-05-19 07:58 PM 發表:
Sor呀周芷....
傳話>>>我錯...累左你地....
借遮>>>>大恩大德 沒齒難忘 今日之恩 他日必報
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要...
關於借遮..唔洗咁跨..
Posted at 2010-05-19 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eunice54 於 2010-05-19 07:56 PM 發表:
2bad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love961028 於 2010-05-19 07:08 PM 發表:
c0mM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]