是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 76
累積人氣: 2189
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


2010-05-20 分類: 未分類

生日快樂牙FF=]

今日又要AB...FF好串..xD
第一堂Eng..去左上Drama..
得12分..唔開心囉..T_T
跟住..IH堂...好慢牙好慢牙...
E+先WWII.人地cold war啦-3-
第5堂藍田人...悶~
music...都係悶..仲有人未考-口-
lunch time..係地牢..vic比奧巴睇到xD
跟住上去304練舞...
2K同志們...辛苦了~~
IS堂,做WB..悶死人啦...
Maths...mr lam教...都係植物人好d~;]
成堂都係度玩cal機-3-
總好過做佢D咩咩challenging problem...
放學去"練"choir...其實去坐xP
加油啦...仲有好多氣聲牙...
放左之後同EUNICE去曬相..
跟住去阿波蘿食雪糕=]
then歸家..
成日都聽唔到媽媽把聲好唔慣牙!!!






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


fredfung20 於 2010-05-21 12:41 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vicky11_16 於 2010-05-20 10:34 PM 發表:
冇左媽媽真系唔慣._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaka19960705 於 2010-05-20 09:41 PM 發表:
CM!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love961028 於 2010-05-20 07:16 PM 發表:
c0mM3nt=]
你吾系話煩既咩xP...??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LuSicaK 於 2010-05-20 07:05 PM 發表:
Drama..算啦...
好掛住媽媽>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]