是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« August 2019 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 7
累積人氣: 1977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

6月啦...2010咁就過左半年啦...
好快就F.3啦..下年B Grade啦!!好老-.-
今日Assembly prize presentation..悶-口-
第一堂Language art perfrom...
狂笑xD  Ah~(瞓低xD)
跟住IH...終於cold war啦...
加油牙打梁!!!
Eng Read...超悶...
媽媽係度食紫菜.Wasabi味..
4/5塊一齊塞入口...佢個表情..笑左xD
Music堂...唱詩歌-.-
邊有人唱詩歌打鼓嫁...好似怪怪地咁-3-
Lunch, rummikub...諗返起$54果次..
冇人破到我紀錄嫁啦..
IS堂...做WB...都係佢講答案,我寫落去咁啦..
Maths...唔係好明佢講咩囉-.-
好煩牙d數...
朱丁同MAX成日都係度"牙車~"..救命牙~
我諗ch.13打定輸數啦..
放左學之後好大雨xD淋雨...
跟住撞到老公仔..上左7仔果層hea左陣..
then vic,++&老公仔上我屋企...
食杯麵囉我地4個..但$20.8/4個..又真係OK抵..
跟住我地玩game..我最快xD
我:365s
++:553s
vic:530s
軒:843s囉第一次...
本身話左最慢果個要罰...
最後被罰果個係++...
vicky,,,你食完杯麵之後dum左對筷子..
果對唔係即棄嫁-.-!!!






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


LuSicaK 於 2010-06-02 04:52 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fredfung20 於 2010-06-02 04:42 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaka19960705 於 2010-06-01 10:44 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vicky11_16 於 2010-06-01 10:39 PM 發表:
系咩系咩~呵xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winkie0309 於 2010-06-01 10:20 PM 發表:
c0mm3nt+;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love961028 於 2010-06-01 09:44 PM 發表:
c0mM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]