是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 10
累積人氣: 1949
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


2010-06-29 分類: 未分類

今日派主科...
英文GE吹到有題唔計分囉-口-
99分做底分...老師們,你地係得嘅....
但都唔高分囉.合格...
Listening後面果頁岩晒真係high爆xDD
Maths攞到59/90...ok啦...
最後137.4/200...滿意滿意;]
IH...超鐘意打梁果句"乜料"
計上次果句"吹咩"之後,又一"乜料"...強~~
講返D成績....份卷合格的...(唔想提個分)
但打梁開頭派果張紙仔總分唔合格囉-口-
原來係佢搞錯...最後都合格.呼~~~
橙橙真係慘,空歡喜一場...
炒中文閱讀囉樣衰-.-
得49/100...差1分囉0口0
灰左...但聆聽牙,說話牙,寫作都合格...
好彩成績表出果個分合格-v-
放左學之後上左老公仔屋企開枱..
老公仔同++不停自摸-__-
最後vic都食到...
可惜我偏偏食唔到....灰-.-
1730閃水....
聽日就派IS..希望合格啦;D






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


fredfung20 於 2010-06-30 10:56 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LuSicaK 於 2010-06-30 03:57 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winkie0309 於 2010-06-29 11:15 PM 發表:
c0mm3nt+;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaka19960705 於 2010-06-29 10:47 PM 發表:
comm3nt=u=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennylo907 於 2010-06-29 10:17 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love961028 於 2010-06-29 09:39 PM 發表:
c0mM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eunice54 於 2010-06-29 09:11 PM 發表:
cmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vicky11_16 於 2010-06-29 08:52 PM 發表:
c0mment(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]