是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 41
累積人氣: 2088
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


b0r!ng-.- 分類: 未分類

唉...D試後活動悶都乜乜咁-.-
本身有個好好嘅PTH sing. con.
個choir又阻住晒...
今日肥葉擺晒款咁...
你同打袁仲差好遠牙...算吧啦.__.
話係校規上作少少更改..
連條辮扎邊個位都要管..正中wor...
咁係唔係唔扎得孖辮!?Oh~sosad...
係悶到就黎死果陣就要上去choir-__-
又唔比坐wor...又眼瞓...
間直比死更難受X_X
練完之後返返Hall...
仲有半場sing con.-v-
以掃係度踢vicky串野果陣真係好好笑xDD
激死vicky...-.-''
完左個比賽之後仲有半個鐘...
播全球暖化...
我地友仔就係度zzz..
其實我瞓唔到囉-__-
以掃你個頭真係好重牙...
放左之後又去左軒屋企打牌..
佢牙妹真係好可愛-3-
5點幾閃水...
返到屋企要練琴...練伴奏..
OH GOD..仲有一日時間...
聽日要努力啦我-__-






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


Vicky11_16 於 2010-07-07 11:01 PM 發表:
佢叫Smiley.唔系串野(!)._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係...係smeIly..對唔住大佬~
Posted at 2010-07-08 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LuSicaK 於 2010-07-07 08:03 PM 發表:
sorsorsor...但我真係好好訓zzzzzzzz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-__-乜料..
Posted at 2010-07-08 04:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winkie0309 於 2010-07-06 10:13 PM 發表:
c0mm3nt+;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fredfung20 於 2010-07-06 09:47 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]