是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 15
累積人氣: 2062
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 10 日  星期六   晴天


Cultural Night. 分類: 未分類

"今日"係cultural night-口-
極無聊-___-
朝早返去落禮堂睇"打袁知多少問答比賽"...
1000就放學啦人地...
我地班可憐嘅Choir仲要練-___-V
個Cultural Night都唔知咩料....
由1000練到1235,,,
真係*難受到想死去~~*
方靜婷叫我地唔好食煎炸野...
佢去食M記...笑料...
我同++梗係唔理佢啦..去食shake shake..
見到mz fung-口-'''
Vocal綵排1415先開始...
仲有半粒鐘先到綵排...
then去左圖書館...
狂比個細路搞...比面你2歲-___-
返到學校一心諗住可以1500走得..
返屋企食個木糠雪糕...
E+要等到星期一先得...乞人憎..
仲話要1700返choir索性唔閃...
到1940先表演囉...
全部都ok..但個伴奏就差左少少...
D人聽唔出嘅xD
其實頭痛左成日囉-___-
仲要比MM,腳指舜同鄒聲嚇親..
最後2230先散band..
去左香港仔食野...
今日0130先瞓...
1200覺起身....爽爆xDD
 






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


LuSicaK 於 2010-07-11 06:48 PM 發表:
cm~
下年唔好去choir啦姊妹
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



polly33uxd 於 2010-07-11 12:12 AM 發表:
c0mm3mT;D`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



polly33uxd 於 2010-07-11 12:12 AM 發表:
c0mm3mT;D`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



polly33uxd 於 2010-07-11 12:12 AM 發表:
c0mm3mT;D`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaka19960705 於 2010-07-10 10:29 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winkie0309 於 2010-07-10 04:06 PM 發表:
c0mm3nt+;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YuKiYuKi133 於 2010-07-10 03:20 PM 發表:
Cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]