唉...放假仲慘過返學... 個假咁長明明好好嫁嘛-__- 但e+日日係屋企冇所事事... 唯一值得安慰嘅係冇HW... 真係多謝MM同FF陪我MSN;] 好想快D到21/7.. 咁就可以玩啦...仲要唔洗見到牙爺.. 講真丫,你唔係我長輩... 我用粗口鬧左你九世-___- 真係好煩囉.... 我諗我真係要靠HTF過人世-3-