是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 48
累積人氣: 2095
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


2010-09-30 分類: 未分類

今日去左學界..唔洗上堂xdd
但要0615起身..(但0605就比人叫左起身-3-)
0650就出門口搭車車..去轉mtr..
0715就到尖沙咀..s0早..-口-
一出A1出口,就有個低b妹係度唱:
"街邊太多人與車 繁華鬧市人醉夜"
係彌敦道唱彌敦道..幾應景丫-v-
去到九公都係熱下身先,
幾十人係同一個泳池游...型xd
我游果兩個event都係朝早,游完就抖得,gd;]
第一個event係50自,36秒幾.快左2秒牙;D
第二個event係50背,43秒幾,快左1秒-v-
兩個都達到standard..我已經好開心啦;]
跟住都係度hea hea下...都幾悶+攰下-_-
果個何珀珩..係果度又著長衫長褲,
跟住叫熱..我叫佢除左佢囉..
但佢又話要keep warm...
又話一個運動員係比賽前個體溫應該係38度wor..
咁樣d肌肉先冇咁咩(唔記得左...)
佢講完..我終於知點解我會腦殘啦..
因為我冇焗個腦xdddd
1700閃人...
同左曾曾去返cwb影貼紙相..
then返屋企-v-係72A度釣魚xdd






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


YuKiYuKi133 於 2010-09-30 11:40 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vicky11_16 於 2010-09-30 09:52 PM 發表:
c0mment;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]