今日去左學界..唔洗上堂xdd
但要0615起身..(但0605就比人叫左起身-3-)
0650就出門口搭車車..去轉mtr..
0715就到尖沙咀..s0早..-口-
一出A1出口,就有個低b妹係度唱:
"街邊太多人與車 繁華鬧市人醉夜"
係彌敦道唱彌敦道..幾應景丫-v-
去到九公都係熱下身先,
幾十人係同一個泳池游...型xd
我游果兩個event都係朝早,游完就抖得,gd;]
第一個event係50自,36秒幾.快左2秒牙;D
第二個event係50背,43秒幾,快左1秒-v-
兩個都達到standard..我已經好開心啦;]
跟住都係度hea hea下...都幾悶+攰下-_-
果個何珀珩..係果度又著長衫長褲,
跟住叫熱..我叫佢除左佢囉..
但佢又話要keep warm...
又話一個運動員係比賽前個體溫應該係38度wor..
咁樣d肌肉先冇咁咩(唔記得左...)
佢講完..我終於知點解我會腦殘啦..
因為我冇焗個腦xdddd
1700閃人...
同左曾曾去返cwb影貼紙相..
then返屋企-v-係72A度釣魚xdd
|