今日係2o1o最後一日啦xd
咁快嘅-口-...
今年過得幾好丫-v-
我成長不少..多謝你-v-
係你教識我點樣真正愛一個人..
係你令到我今年嘅生日過得好開心..
亦都係你教識我咩叫心痛...
仲有...比我知道..原來我真係咁蠢..
多謝你..講真嫁...
我唔會怪你..亦都冇諗住嬲你..
搞到今日e+咁..其實係我自己攞黎..
你亦都唔洗覺得對唔住我-v-
應該係我同你講至岩..
我地會係好朋友嫁可?!
最後..多謝vicky,ff..;]
仲有mm...多謝你地琴日咁落力安慰我-v-
超多謝你地-v-
哈.ff,我最後都係冇用到你果1oo條線-.-xdd
|