是回憶錄嗎?
我知你地係好人..
壞人係唔留cm嫁..
Gi2TinG
暱稱: 豬婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-24
2011-02-23
2011-02-18
2011-02-17
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 239
今日人氣: 20
累積人氣: 2025
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 17 日  星期一   晴天


2011-01-17 分類: 未分類

嘩..3日冇開電腦..
好似同世界脫左節..點算-.-xd
星期5個攤位幾好xd
係個pizza hut有d煩-.-
星期6返完vocal
同徐b無無聊聊咁走左去學手語-v-
學左"世上只有";]
you make me cry, make me smile,
make feel the love is ture~
已洗腦-3-
夜晚去左婆婆度打邊爐-v-
死啦-.-我同我個4歲嘅表弟有generation gap..
咁我咪變左好老v3v
星期日朝早游早水xdd
好str0ng牙me.xd
夜晚就去左華貴吹風-_-v
今日返到去好得閒xdd
堂堂都0k;D
放學之後同左MK去食M記.__.
最衰都係劉寶華-_-
玩乜薯仔,搞到我走左去食薯條;@
跟住去左補習-v-
補完習之後等車.
跌左部電話-__-
仲要係架小巴車底-.-凸
好彩個司機好人..
我部電話得而保存-.-xdd

講真-.-你真係好乞人憎-.-
其實..我真係好擔心你冇fd囉^^






訪客留言 (返回 Gi2TinG 的日誌)


Vicky11_16 於 2011-01-18 10:06 AM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



emyy524 於 2011-01-17 08:40 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]