嘩..3日冇開電腦..
好似同世界脫左節..點算-.-xd
星期5個攤位幾好xd
係個pizza hut有d煩-.-
星期6返完vocal
同徐b無無聊聊咁走左去學手語-v-
學左"世上只有";]
you make me cry, make me smile,
make feel the love is ture~
已洗腦-3-
夜晚去左婆婆度打邊爐-v-
死啦-.-我同我個4歲嘅表弟有generation gap..
咁我咪變左好老v3v
星期日朝早游早水xdd
好str0ng牙me.xd
夜晚就去左華貴吹風-_-v
今日返到去好得閒xdd
堂堂都0k;D
放學之後同左MK去食M記.__.
最衰都係劉寶華-_-
玩乜薯仔,搞到我走左去食薯條;@
跟住去左補習-v-
補完習之後等車.
跌左部電話-__-
仲要係架小巴車底-.-凸
好彩個司機好人..
我部電話得而保存-.-xdd
講真-.-你真係好乞人憎-.-
其實..我真係好擔心你冇fd囉^^
|