依家係2010年1月1號 我覺得好擔心擔心自己係學業上嘅功課同考試(今日已經係2010年嘅1月1號啦,4號就要番學交功課,6號就要考試啦)响尼一個時刻我只係仲有6日可以溫書,但係我仲有兩樣功課,同埋又要去叔公度曬時間(去叔公度只會曬時間,佢齋講,幫我寫筆記。我係記唔到入腦嫁,齋講,幫我寫筆記,不如我自己寫'雖然唔係寫得好好',但係起碼記到入腦,記唔到都有底啦!但係系叔公度完全唔一樣,只會曬時間,仲會咩都記唔到入腦!!!(唉!逢聖誕節都唔知開心定傷心)