痴線嫁!今日沖涼要系黑暗中度過。放學番到屋企都無事嫁,偏偏到我沖涼慨時候就無燈(燒左)!!![唔通連個天都唔鐘意我] 我爹D又去左踢波喎得我自己系屋企,韻唔到燈膽之如仲唔識裝。最後只有開住電筒黎沖...
好慘呀!!!
唔止我慘,Ely都好慘!佢為左幫我地搞好M.C D野,同31個人鬥大聲,搞到把聲到沙埋!!!希望佢地都會好似我錦,理Ely感受-靜D聽佢講野啦!!!
聽日又開班會啦!今日準時7個,唔知聽日幾多個呢???