今日超開心,唔單止唔駛上陳東發堂,仲可以表演,不過吹埋今次中四個班就要走啦,當初我係為左睇一個中四既人吹先入既,再見啦…我會掛住你架/= =....超勁,連香港教育學院既人都尼埋,可謂陣容強勁!不過我親愛的首席johnny話,人地都有六枝champet,,仲吹乜姐=,= 咁又係,,連我阿sir都係度,,我地真係,,唉~
阿sir同我地玩自拍,,因為黃國倫同劉卓名都唔掂既關係////....你地都係黑衫靚仔d......
雖然坐到好後///但係都俾人睇到///不過唔該d人唔好識少少扮代表囉,,,我地d人唔係唔識吹,,係唔識睇譜咋唔該!!!!!!今次終於吹到star war //
係教育學院班人度有個係外國人.黃國倫走埋去同人say hi ,,佢係(善dawe啦wong,,,, 仲有個都係叫johnny,,笑死
|