唔知點昨晚訓5著,宜至凌晨2點才訓著,我細哥5知幾時番來陪我玩?我好想知,去camp之前又吾早d講,諗住第二日陪我去玩,我好悶嫁''幾時番來啊?今朝10點幾sd SMS比我,我真高興''其實做一個盡責ge哥子係點呢?做一個細妹又係點呢?其實我平時很乖_我專登係你們面前扮下頑皮je''