今日我返左學冇幾耐,上緊第2堂個陣時,覺得好頭暈and好想嘔,去左校務處休息。
跟住媽咪就黎接我早退,我本身冇諗住早退,點知校務處個女人就叫我早退。返到
屋企11點幾諗住訓交,點知一訓就訓到3:00!!!!!本身諗住係lunchtime個陣打被呀vi
ga ma!!!!!so我諗住係3:40先打,點知屋企個鐘吾岩,打被呀vi個陣上緊堂,佢聽左,so
被肥x and xxx告左比花花聽,花花之後就收左部電話,話要家長黎羅返。我係好遲
先知,我好內疚,足足喊左1個鐘。之後,sukedi打黎,講左1陣。跟住就去左補習,然後
去左BBQ,我打被呀vi,原來佢叫佢老豆去羅返la,不過,你都知佢老豆..............好彩, 佢
都無嬲到我。and今日我補習miss比左$100獎學金我呀!!!!咁我就可以同呀vi買同
一套衫la~~~~我聽日可能同呀vi and sudeki去沙灘玩,慶祝中秋^^不過都未決定,
要睇下聽日點先la..............
|