sorry呀~~~~~咁多小朋友,我冇寫日記咁多日!!!!!因為我好lazy.................不過,我以後就會日日都寫,出左街第2日都會補返,希望大家會繼續支持la!!!!多D黎啊~~~~
Today,個蔡sir無啦啦罰我企,話我講好多野wo...........kind ga佢都!!!!! | 陣間之ma。
不過最近成日都被老師罰呀>W<遲到罰留堂la,上堂成日被老師罰企la..................
唉~~~岩岩開學頭之ma,就成日都被老師罰,希望之後D日子會好D la~~~~~
就快中秋節lu,大家會點過呢???係訪客留言道答返我啦!!!
|