|
>3<,, 2006 年 4 月 24 日 星期一 
今日遲左起身哇"
好趕的換衫SET頭就衝返去,,XDD
好彩落雨唔洗排隊,,
上到去唔知邊條白痴將張chair*放係門後面喎-0-!!
我開門果陣大力哇嘛-3-,,撞左落去
dd人係咁抄功課,,
我好忙-0-要幫人傳功課,,左右都要傳-3-!!
想安安靜靜睇下報紙都唔得,,無陰公"又無錢收XDD!!
第1堂上中文,,又繼續講果個父子情"
好大篇-0-!!,,成4-5頁紙,,1後都佔左頁半",,係咁釣魚[曳]
釣釣下俾人叫答問題-0-!!
呆左陣,,是但up句野出黎-0-,,咁都俾我撞中左,,XDD[笑]
哇"講足成堂書,,15個字,,900分鐘釣左1大部份魚,,
跟住就落堂,,過得好苦呀>3<!!
接住落黎3堂分別係劉太教煲冬瓜,,MISSLAM教音樂"MISSTAM教雞腸
借書,,借左本煲冬瓜同音樂書仔!!
煲冬瓜堂仲諗住可以踏入科技化,,用電腦煲冬瓜添,,
點知無時間玩,,劉太又賴話我地行得慢,,排得嘈"佢教唔哂就教唔哂啦
之後就音樂堂了!!,,羊仔係咁問日記DD野-0-!!
又係咁問我雞腸,,天呀>3<!!,,我好差嫁"所以聽左好多次先明-3-"
魚哥無帶書-0-ML話落堂前要罰唱校歌嫁,,
點知ML拎左上半堂黎搞班務,,
唔夠時間講書加唱歌,,搞到無緣聽魚哥唱歌添>3<!!!,,走寶
跟住就上英文堂,,
MT無返喎,,估唔到佢咁大隻,,都會病-v-!!,,又係果個代課-0-
而我就係度計數,,
計到我爆頭都未計到,,無陰公洛!!,,卓能同家俊又係咁叫我問MISS,,
果個MISS識英文唔識數-3-搵笨
最後都放棄左,,唔做LU!!,,
快樂時光好快到左LU,,去食LUNCH,,去左豆漿食,,
第1次同伯母食,,感覺怪怪地,,
食左個飯,,唔想再食-3-"塞唔落XDD,,之後去左行街,,
去睇碟,,阿虫去左買70年代既唱片喎-3-,,果隻碟十幾首歌我就得1首聽過,,XDD
之後去左大中,,又睇碟-0-
阿金唔知租碟定買碟啦,,阿軒就去買果DD類似耳筒既野,,
之後伯母走左,,4人行
經公園返學校,,又落雨唔洗排隊XDD,,[正]!!
哥哥佢地係課室玩攬球,,
我就坐肥展隔離搞住佢睇書-0-!!,,張書籤好令,,
-0-過左無耐就打鐘了,,
無啦啦坐左李嘉豪係我隔離,,[響人全朵XDD]
我當然唔俾佢坐啦,,佢又唔係李嘉誠..我相信係李嘉誠既我會俾面佢既
跟住就上科學堂,,科學堂要小測,,
基於我無溫書,,所以張野我好多都空左,,
預左肥,,不過算"而家算瘦,,肥得起,,XDD!!
轉堂拎左個電話出黎玩,,打左俾羊仔,,佢唔聽,,XDD
NEXT果堂係世史,,MISSLEE上,,佢帶左張世界地圖黎喎~~
之後又講埋DD好悶既野要我地記,,
唔多想理佢,,唔背>3<!!
LAST堂係數學堂,,老實講"呢課數學我覺得好難,,
雖然MISSMAK好努力教,,但我仍然聽到1舊雲,,
完全唔知幾時抽數,,幾時用公式同拼項,,一句到尾就係好難,,
可能我天生蠢材,,XDD
所以份功課,,10條我錯7條,,改左仲錯5條,,XDD
邊個叫我唔明喎,,HO
放學了!!,,再次見到快樂時光,,放完DD書之後見到阿魚漏筆,,
叫豬媽,,不!!,,是魚嫂了!!
叫魚嫂俾返魚哥,,就打算閃人,,而果DD好勤力既人仲係課室問老師數學,,
我就出左學校,,準備閃
過馬路時又有架的的行過"入面裝住好僧我既人-3-無奈
見到阿B同阿民,,其他果2個唔識,,
入左大昌,,再入大中睇野,,
買左個禮物俾珈姐,,要我拎返屋企-3-!!
落到樓下見到徐仔同B女,,過馬路之前又見到阿B同阿民-0-,,
真係有緣,,唔知阿虫同阿成有無緣呢
在此祝福你地,,XDD
返到去當然開機,,就無無聊的過我這無聊的1晚!!
________________
PS:音樂堂時珈姐早退,,
病因皮膚敏感,,
仲約左聽日打波,,希望見得人啦,,XDD!!
我都試過皮膚敏感,,!!
上次我坐係公園,,(頭上有大樹)
坐完之後敏感,,以後都唔好坐公園了,,XDD!!
________________________________
I LOVE AND WANT MY BABY. . !!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>3<,, 2006 年 4 月 22 日 星期六 
不知道為何現在的我,,對友情更執著,,更敏感
我很想在別人心中堅定著不變的地位!!
令不關係得人更有關係;
令同學變得書室密友;
令朋友變得更親密的知己;
令討厭我的人變得不討厭..
這種種一切的思想,,全都是我的執著,,不知道是對還是錯
因為我想得到別人的關注和目光..
我很努力改變自己;
我很不要面的去煩著人;
我很白痴的搞著人,,因為我知道我需要什麼....
對我黎講,,
就重要的就是友誼..什麼也不重要
因為我知道我需要的是真真正正的朋友!!
很想有Forever Friends!!
很想有無數的Bosom Friends,,
________________________________
I LOVE AND WANT MY BABY. . !!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>3<,, 2006 年 4 月 20 日 星期四 
xdd,,尋晚係度玩枕頭戰[笑]"
好好玩-0-笑到唔識玩,,kaka"玩完之後好熱-3-
玩左好耐-3-,,成個鐘都有!!,,[唔算耐]
之後就訓覺覺豬lu>3<,,最快樂的時光!!
好快就今日啦-0-,,
一起身個個都未起身,,無奈-0-!!
準備好之後就去搵返尋日買果個包食,,
搵唔到-0-,,肯定尋晚有隻[老鼠]食左啦,,xdd
之後就飲左杯奶-v-!!,,
好快又就鐘出門口-0-未set好頭呀>3<!!!
返到去已經排緊隊-0-,,
度完手之後就企,,企企下叫哂1-10號出去,,
搞到企到好前-0-,,無奈哇
跟住就上左去,,第一堂上地理,,一開始就釣魚了,,好多人都潛緊水xdd
第二堂係英文,,係度補返之前果dd ws"
我無左兩張-0-,,要重做"再次無奈哇
做下做下就小息lu,,
出去問人借書書同抄人答案-v-[曳]=________=
跟住就上數學堂又教書-0-,,
好悶,,又唔係好明喎!!..又想釣魚啦,,但夠鐘了>3<!!,,yeah
lunch前兩係中文"
轉堂果陣b女姐姐拎左蝦米哥哥本中文俾我,,thzz"我無帶-0-
蝦米哥哥無得用..可憐,,邊個叫佢得罪大小姐!!
之後就係咁講抒情文,,
之後分組比賽-0-,,俾人推左出去,,再三無奈!!
我諗到一舊雲-0-,,佢地講咩我就寫咩,,
臨幾秒先寫完-0-!!,,好彩
對答案lu,,錯哂-0-!!,,唔制呀"要罰抄[我要有體育精神]x100
好彩我係答果個-0-唔洗抄,,xdd
肥展哥哥補答,,救了大家一命,,減刑50,,xdd"抄50次ja
之後就食lunch,,
珈姐同卓能行得好快-0-,,阿虫同軒軒又唔見左-0-
獨行俠,,xdd"周圍遊蕩,,費時搵野食!!
之後醒起要買鯪魚同豆腐,,
sd左sms俾羊仔,,叫佢買埋"佢無買到-0-!!
咁我就去左7仔,,撞到肥展哥哥同黎威哥哥,,xdd
去左惠康買豆腐,,是但拎左兩盒百福,,-v-
之後撞到米高哥哥同珈姐卓能,,再去街市買鯪魚肉-0-,,
買左10蚊-0-,,豆腐就11蚊,,
返到去上樓,,行樓梯,,俾果dd領袖生叫停左-0-,,
上到家政室就執野,,
執完野要排隊,,排下排下,,王老太叫人除冷衫-0-!!
好多人都唔除,,全班除哂果dd就可以快dd走,,唔洗曬-0-
我地果班最後先上的!!
xdd,,睇下睇下先知樂仔同軒軒無除到-0-,,
而dd女仔就好多都唔除,,
所有人都除哂lu,,淨係得返軒軒無除,,好大勇氣!!
可惜係王老太邪惡的勢力下的壓迫下軒軒終於屈服了-0-[誇張左]"
之後就上經公堂,,有得開冷氣"xdd
又釣左一堂魚之後就上家政,,又煮野了,,
著返件冷衫,,著返好dd>3<!!
睇miss江煮,,見到羊仔個褲袋有個公仔突左出黎,,xdd
今次煮蒸釀豆腐,,好易
羊仔走黎偷左半舊豆腐同幾片鯪魚-0-,,xdd"我出錢的/_\
無帶盒xdd,,miss江話下次要帶3片方包,,
此時此刻全城焦點去左方包度,,xdd"好魚哇,,ka
好快就開始煮啦,,我負責切蝦米同刨果皮,,
對唔住呀蝦米哥哥>3<!!,,我切了你..xdd"*[蝦米係我班某一個男仔]
之後就好忙的,,忙碌的
開始釀豆腐,,好核突呀dd魚肉-0-,,一堆野咁
xdd,,10分鐘之後就煮完了>3<!!
我無帶盒,,so試食-0-..唔夠熟"食到粉-3-,,失敗xdd
去左偷寧哥dd豆腐,,無味的
最後就好趕地抄工作紙,,xdd"好快抄完啦-0-
此時miss麥係我地班房度講緊書-0-..當然入唔到去><
xdd"問左豬媽借中文書,,唔洗欠了!!
之後就放學了!!,,放完野之後就去左2d的門口-0-,,
俊哥同熊仔唔理人的走>v<!!
落到地下撞到葉子哥哥同死魚哥哥,,葉子哥哥係度飲麥精木瓜奶"
串的說"你飲奶呀,,xdd>3<!!,,
當然,,想增高就要飲奶,,xdd-0-葉子做得好岩,,
之後就到紅橋底聽到死魚哥哥講比卡超,,xdd"又串的說,,痴線
行樓梯上去"
ps:我日日都行樓梯"唔係壞左部野,,xdd!!,,好健康[笑]
返到黎就沖涼了,,好多汗-0-!!
之後就玩左陣game,,[玩到我俾警察捉,,xdd"個game]
去左雪櫃拎左支mj飲>3<!!,,好爽哇
7點鐘了,,去打機-0-,,xdd..thzz你睇我日記呀,,順手記字,,plx!!!
________________________________
I LOVE AND WANT MY BABY. . !!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|