Mr. BiSCuit GoN

HEy MAN WhO WANNA ME?!
MAY i HATE You?!
i kNoW NEEd FDS NoT LoER.
DoN't LEAvE ME!!
BABy .RESPoND ME PLZ .. OkAY?!
HAHA!!

![]() ![]() ![]() ![]() |
|
好開心.開心到丫......... 2005 年 5 月 29 日 星期日
無聊 ________________________________ [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
苦... 2005 年 5 月 25 日 星期三
今日終於行左去打羽毛球啦--” 唉--”一另去後面就見到..某某人∼!! 虫虫仲講--” 我都知乜事啦..搞到我面都紅哂∼!! 係體育館門口..見到某某人單車唔係度>3<”可能佢唔返--” 換衫∼!! 打波咁囉..我之前扭返隻腳.可能未好返.. 跟住咪做體能咁囉∼無理由人地要行鴨仔我唔行ga嘛.. 咁咪照行囉∼∼ 唉.咁就出事啦>3<”行完之後發覺扭返個舊患囉∼! 勁痛呀∼!! keke∼跟住無做個個唔知乜東東∼! but>3<好痛 條筋..好痛∼扯住左>3<”隻腳郁唔到--”” 跟住坐左係地下一陣咁囉 又慢慢地行左去坐囉∼!!勁痛∼∼體驗到d人行唔到既痛苦>3<” 呢件事我學左.. 要珍惜身體>3<”到而家隻腳又痺又痛咁.行下行下要就住就住∼!! 今日電腦模擬考試 咪要打字既∼!!我打得最快∼仲拎左個A∼!!Yeah∼! 但係--” 比想象中更易今次∼!!拎到個A-3-"唔知下次..拎乜呢--” WAKAKA>3<” 唔知模擬考試算唔算...計洛考試度呢>v<” 係就好lu∼ 虫虫真係蠢&傻∼!拎住隻蝸牛周圍行--”咁鬼痕隻野∼!!! 算數--”人地like呀>3<” 我管唔到∼控制唔到佢--”真係白痴+傻婆>m<” 好驚呀∼聽日游水 唔知聽朝隻腳點呢∼?好驚隻腳游下游下又..舊患覆發∼!! 咁就大獲+大濟啦>3<” 而家做雞腸bookreport先啦∼聽日又要對住個miss啤訓wo∼! 我feel佢無乜野既..悶左d咁姐--vv”” ________________________________ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
keke∼默完啦∼∼書書∼∼ 2005 年 5 月 24 日 星期二
今日都係唔識背最尾個d lo∼!!默書添ga∼!! 好彩小息個陣背左一陣..but..好勉強囉∼∼默到.. 聽日就Day2啦><” 又要上雞腸堂..頭兩堂∼!!跟住又上is啦-3-” 今日發生過乜事..唔多記得lu∼ 梗係記得一樣野啦=v=”個樣野就係..食lunch之後囉 落左去後花園捉蝸牛--” 被Miss江江..話我地無聊添-n-”∼!!! 跟住幫Miss江江搬.. 搬一舊好臭既野∼!!!個搬野∼!!佢話係施肥屎來wo--” 都唔知係唔係呃我既--” 的確又臭又重既個舊野∼!行左去垃圾房∼!!! 跟住∼.. 見到個衰人wo>3<”佢坐到幾核突∼∼∼!! but>3<”我又.. 好似面紅左咁囉∼!!y呀@@”唔知點解呢-v-” haha∼!!! 算數..而家做功課先啦∼!!886∼!! ________________________________ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||