今日係屋企真係好無聊'' 一朝早起身''
就掛住我個老婆仔'' 唉'' 吾知佢有冇掛住我呢!?
跟住就開始做功課'' 以為可以做咁幾份'' 點知......!?
始終都係冇郁過''
但係就係咁係到睇Lady Ga Ga'' 真係好正''
睇睇下就諗起部舊電腦'' 諗住搬出黎整番好佢啦''
點知佢整極都整整吾番'' 浪費曬我d時間''
突然之間諗起我最愛ge劉洲成'' 之後上左佢個BloG''
睇左佢個BloG'' 自己又想打BloG''
結果就打左呢篇咁ge無聊野出黎''
今日真係又無聊又黑仔''
賭輸曬d錢'' 唉___
|