| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
| 往事只能回味 |
分類: 未分類 |
[ 老豆 生日快樂!!! 我愛你丫xd ]
好耐都冇打blog啦!!
呢排真係忙到老豆老母都吾認得丫!!!
大部份時間都係朝早訓 夜晚先起身''
冇計啦 為左SNC 我在所不計
如果吾係整傷左隻手....
我相信我連day off ge時間都冇埋丫!!!
吾係跳 就係唱 再吾係就對住部電話成日''
呢d生活真係好乏味同好攰丫!!!!!
但係呢d咁悶ge日子 我都總係會諗起佢''
老實講 我真係好掛住佢.....
哈 你地一定會話我好傻
重掛住一個吾會再番黎ge女人做乜...?
但我都吾想嫁''
因為我依然都係果個
聽聽下歌會大喊一場
好容易觸景傷情''
同埋 當有好事發生個陣
冇你係我身邊 我會覺得係一個遺憾''
時時刻刻都會係度諗......
如果你冇離開過我 我地依家會過成點呢!?
依家ge你過得好嗎!?
直到今時今日 先肯面對呢個事實
我相信我呢d吾係叫傻 係叫內弱''
我先至係呢場遊戲ge失敗者''
我經吾起考驗 sorry!!!
我亦要為曾被我利用ge lady門致歉
希望我ge離開會對大家都有好處啦!!!
對吾住丫!!!
|
|
|
字仔 生活咁枯燥做咩唔搵下我xdd 我會令你生活添色彩xd
|
|