今日... 真係超黑仔''
個胃痛左一日'' 唉......
放左學之後 同丫瑩一齊去玩 [ 戀愛星願 ]''
點知一望到張紙''
我心諗 真係要咁做!?
如果我做左之後你肯番黎ge''
我真係做多幾次都無所謂''
張紙寫住....
[ 有幾鍾意佢 大聲講出去 ]
天丫.... 你到底係咪玩緊我丫!?
每當我準備好放棄ge時候''
你都總係叫我吾好放棄''
好啦'' 比你玩殘啦'' 你開心啦!!!?
好啦
我聽你講'' 諗住約佢出黎''
點知.... 我約親佢邊日'' 佢個日就一定係約左fd''
重話埋比我聽佢同左笫二個一齊''
天丫''你到底想點丫!!!!!!!?
雖然個口就同佢講我冇事''
但係個心重痛過比針吉.......
我真係吾知點做好''
我只係想佢番黎我身邊姐''
等我可以好好咁彌補我ge錯''
我真係好好好愛佢''
我真係吾敢相信依家ge佢已經變到對我一d感覺都冇''
如果佢真係對我冇感覺ge''
佢就吾會再理我''
吾會再同我傾MSN''
點解個天又要好似比左個機會我''
而呢一個機會又係廢嫁呢?
係咪我前世做錯左D咩得罪左你?
真係好想知道 到底你同左邊個一齊''
如果可以ge 我會用盡任何方法求個位人兄快d放手''
佢要我做咩我都會照做''
因為 ........
我對你ge愛已經吾係只講求感覺''
你已經係不知不覺間 做左我努力前進ge原動力''
你已經成為我家庭ge一份子''
變成不可缺小ge一部份''
如今 真係好想你重新愛我''
再比多一次機會我''
等我可以同你重新擁有更美好ge回憶''
我只係想咁姐.....
吾通咁都吾得!!!!!?

|