|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 7 月 28 日 星期五 
`GO TO MK"""
""今日 * 十1點 幾 MIN 打比ME ... 我先起身 *
起左身.. 整左野 .. 打返比 MIN" THAN 過多陣*
落 去 .. 同佢 答車 !! 原來 我系 4D" 111""SHIT**
冇得同 MIN ..欣P 一班""" 同鄧綺 一班***
返到去 睇 完就AND 鄧綺 " 吳意 AND 思 一齊出 MK-\
THAN ,, 出到去 " 第一 站去信和 ` 睇左 好耐,, THAN""
同 鄧綺 影相 .. 有樣 野笑死"... 又系 鄧綺 既野!!
THAN" 走N A .. 因為 一D 野冇同鄧綺佢地 答火車
得我 AND MIN ,, 答火車 ... 同MIN 睇相.. 之後 有個O靚妹"
笑到我 地 PK .. 個 O靚妹走左 ".. 系 太和 *
有個 眼超超 憤怒噴泉上左車""口合口合哈... 勁同MIN 講佢 ..
佢又系咁 眼超超啵! 所以 就改左依個名"噴泉系 ME 改的 ""
" 勁笑.. 佢系粉嶺 落".. 但系我 就同MIN 笑到去上水"
勁爆笑佢 * 笑左好耐~ 到 順欣就 要同MIN BIBI NA"
出面落雨*我 要林雨 返屋企 **.. 返到 黎沖個涼!
勁攰 AR ..... "" BUT HAPI"}
刊登時間︰2006-07-28 08:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|