|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 7 月 26 日 星期三 
旺角 -----** 遊 **
...今日 * 一早起身 * 9點 鐘 .. THAN 打比MIN .. 之後 整野 ""
再打比MIN """ 點知 欣P佢 11點先出得'' than 等"
成11 點先出 門口...... 之後 咪同MIN 出去 火車站搵 欣P "
THAN 我地 就答火車 出去MK NA.... 出到去 ..
去 NEWEY 搵 M . K 同H""' 唱完... 3點幾 !!
去 *SIU" 萬 "影相,, 影左好耐,, 好似到六點 到..
去信和睇 野... THAN 睇 到好多KAT-TUN個 D相"
好靚"" 仲有 STEPHY D 相"""" THAN睇到八點到
走,,, 行左 陣就 行去答 火車返上水NA""
答火車,, 攰""** 返到上水.. 佢地林住系我屋企`鐵板燒"
之後 都冇,...只系買左野系我屋企食,... 到11點"
佢地要走NA.. 個陣落雨..佢地要'DUM' 雨!!!
M吾洗"... THAN , 送完佢地我就 返屋企 NA""
依家 好攰"" 就快要訓NA,,,,聽日 見NA...
BIBI****** --------[ ``完 ]
刊登時間︰2006-07-27 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|