16/7
成日都留左系屋=]..邊度都無去到xd
yeah:)閉關成功xddd
系屋睇劇...睇左成日...好心急想知道之後系點!!
15/7
KF有泳兒..啊gill呢d...去左睇xd
啊雯同佢家姐買書....之後去搵佢地xd
3點幾到買完...搭車返屋...d書好重...
跟住夜晚同啊雯...佢啊妹...啊媽同楊欣去游水=]
都系9點走人....佢阿媽真好人,,,令我地都有d唔好意思添xdd
14/7
見到Fiona系KF.....企得好近XDD
不過好瘦啊佢....唱歌又好似唔夠氣甘-,-
然後就3個系KF行,,,買左條褲=]
6點幾返到樓下....系平台"hea"左陣...7點多d返屋啦=]xd
|