27/6
今日悶悶的....成日都係屋....
對住部腦差唔多成日...好鬼死無聊啊!!
有d想返學添xdd
26/6
係大陸返左黎啦=]xd
唉!!我同啊媽搭個架車....
個司機真係...!!阻慢晒d時間!!!
25/6
呢日都無出去啊....留左係啊嬸屋!!
姐姐要去返工:D
24/6
呢日無出去啊....留左係啊嬸屋!!
我地真係好無聊哇...悶到嘔奶- -
23/6
呢日都姐姐,佢既fd&佢既表姐去左東門!
陪佢表姐買野!!
最可惡既就係佢乜野都無買到....又睇唔岩!!
陪佢行左成個下晝甘濟!!浪費我地腳骨力!!真係"支力"死我地啦!!
之後5點幾佢返香港...
我地幾個就係東門繼續行啦xd
跟住我地就去左"法拉利"打機!!好多都唔識..亂甘玩xdd
玩賽車....好屎xd有d好真實...不過好多人玩..個d人好勁xpxp
之後就去"MOMO Tea"食dinner=]d奶茶唔錯...
亦都係"hea"既好地方:)xdd
然後就去左整蛋糕啦...不過主要都係姐姐整俾佢bf既xdd
不過都幾好玩啊...個度d師傅又好nice wor:)
整完差唔多點幾....然後佢bf黎車我們歸家xdd
22/6
呢日下晝同姐姐既表姐一齊返大陸...
姐姐&佢既fd黎寶安接我地先...佢既表姐要整頭髮XD
整完就搭Taxi返屋!! |