YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd


2007 年 6 月 28 日  星期四   雨天


2007-06-28

28/6

朝早好早就起身啦....之後又係對住電腦xdd

睇劇xdd

到12點幾陪Hilda去樓下剪頭髮.....

唉...個個師傅....漏既!!

跟住3點幾同佢落KF...拎返之前係2%買個件衫!!

成個幾禮拜啦XDD

然後同佢買左條褲....買野食!!

好早就返到屋啦:)

唔得啦!!我聽日一定要"的"起心肝....練下琴...

成2個禮拜都無練啊- -




2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-06-27

27/6

今日悶悶的....成日都係屋....

對住部腦差唔多成日...好鬼死無聊啊!!

有d想返學添xdd

26/6

係大陸返左黎啦=]xd

唉!!我同啊媽搭個架車....

個司機真係...!!阻慢晒d時間!!!

25/6

呢日都無出去啊....留左係啊嬸屋!!

姐姐要去返工:D

24/6

呢日無出去啊....留左係啊嬸屋!!

我地真係好無聊哇...悶到嘔奶- -

23/6

呢日都姐姐,佢既fd&佢既表姐去左東門!

陪佢表姐買野!!

最可惡既就係佢乜野都無買到....又睇唔岩!!

陪佢行左成個下晝甘濟!!浪費我地腳骨力!!真係"支力"死我地啦!!

之後5點幾佢返香港...

我地幾個就係東門繼續行啦xd

跟住我地就去左"法拉利"打機!!好多都唔識..亂甘玩xdd

玩賽車....好屎xd有d好真實...不過好多人玩..個d人好勁xpxp

之後就去"MOMO Tea"食dinner=]d奶茶唔錯...

亦都係"hea"既好地方:)xdd

然後就去左整蛋糕啦...不過主要都係姐姐整俾佢bf既xdd

不過都幾好玩啊...個度d師傅又好nice wor:)

整完差唔多點幾....然後佢bf黎車我們歸家xdd

22/6

呢日下晝同姐姐既表姐一齊返大陸...

姐姐&佢既fd黎寶安接我地先...佢既表姐要整頭髮XD

整完就搭Taxi返屋!!



« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 119 | »


暱稱: Grace
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2007-11-08
2007-11-07
2007-11-04
2007-10-31
2007-10-24
» 日誌分類
全部 (237)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
文邪
我既XG``有既留個CM``
» 站內搜索
RSS Feed