7/9
朝早都係唔駛上hall....班主任課!!
跟住就係上3堂....覺得時間好快過xd"
小息後去hall.....講關於35週年既野!
下晝都係班主任....每個人都要寫信...仲要寄!!但我無xd"
同Yvonne兩個互相寫信俾大家...跟住回信xd"好白痴=]"
話甘快3點半就放學啦....覺得今個星期過得好快...
可能係因為呢個禮拜唔係要上足8堂掛每日xdxd"
但星期一開始就要甘啦....到時都唔知點挨!!所以要養好精神,早d訓xd
P.S.中文"有意義的一天"點作啊!!我日日都好似過得無意義喔XD!!
|