14/9
話甘快又到Friday啦=]xd"今個星期d功課好似都幾多下!!
中文說話抽中左我.....搞到我要出去講!!
Music大部份既時間都係度同人傾計"笑死xdxd"
英文....好無聊!!
lunch之後個兩堂好眼訓!!最尾個堂就回覆精神啦xd
每日都係最尾個堂就精神晒!!因為放學**
唉!!放學要拎住成大疊書走人!!好似話有老師check櫃筒!!唔拎就俾d老師收書!!
跟住就同Lily去Anita屋企睇倉鼠...佢兩個細路好得意xd
但佢啊妹就好串= ="
臨走係佢屋企玩左一陣"Will"好正=]xd"
|