YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
5/9
朝早都係要上hall.....講校規個d!!
今日淨係上3堂...其他時間都係去hall同處理班務!!
唉...開學幾日就要留堂...d英文仲有少少都要!!
F.1都未試過!!搞到我今日4點9先走得!!
4/9
平平無奇既一日....
開始上堂...處理下班務呢D!!
3/9
上學的第一天=]"都不錯xdxd"
班主任正副都係姓陳...不過一個係男,一個係女"
之後上hall校長個d講野!悶*
然後返班房派通告個d!
10:30放學,估唔到"xd
唉!!聽日開始就要返全日啦!