YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
13/9
上晝既精神尚可!!唔係好眼訓xd"
I.S.:哈...兩堂時間過得好快=]"成組討論....笑到肚都痛"Zoe好搞笑xdxd
Maths:條友都唔識教數既"唔明佢講乜!!又唔用中文喎!!
電腦:確實係悶!!又係到lock左部機"想訓教又訓唔著甘=.=好難先挨完兩堂!!
中文:好鬼眼訓!!又唔訓得!!!
公民教育:呢堂唔眼訓啦"成日都笑"幾開心=]xd"講左兩件真人真事"好可怕!!
10/9
上晝既堂都過得好快=]xd"不過下晝上英文好想訓教!!
今日調左位啦=]同Lily坐xdxd"
9/9
陪人去完葵芳再過荃灣!!
其實無乜野做...只係無無聊聊甘係個度行xdxd"
8/9
陪左人地去葵芳改裙"
之後4點幾返去.....跟住係樓下度玩到8點返屋:)