11點幾.......Sam打黎叫我返工,
我答應左佢....
12點去到,
派...派...派
2點鐘,
上左補習社,
幫佢地睇功課......
悶到我.....
都唔g點講!
到左4點幾....
開始多人la!
呢班馬騮仔......
"百厭星"..."多嘴街"..."八妹"..."慢世魔王"..."刁蠻公主"
真係好貼切呀!
第一次比人叫Ms.....
感覺好正!!!!
打藍球with麻豆
1點鐘過左去"譚仔"食野,
遲到比人罰食"小辣"
但又好似唔係好辣喎!
跟住去左西九龍......
行街好累...
Ms Chan竟然打比我喎!
問我可唔可以返工,
我當然冇所謂la!
只係怕誤人子弟...
早知就寫高D la!
唉.......
跟住就去左冒險樂園填表,
然後返屋企!!
今日終於考完la!
但心情無想像中咁開心......
唔會再見到你地..........
但無所謂la!
呢D只係小事姐!!
玩埋呢個禮拜就返工la!
Sorry.........Fong...彭彭
Bio個D真係冇咩信心la!
Chem就............sorry
表妹你要比心機呀!
26號你就重獲自由la!
段日子真係好辛苦呀!
雖然唔係朝8晚10,
但日子同樣好難捱.....
but又想有多D時間溫!!
無奈,
我唔係時間操控者!
CIT............無對
Eng............依舊如比
Maths.........比想像中差
Chi.............希望無離題la!
Bio.............未考,但點都要≧D,一定唔能夠令Ms Fong失望!!
Chem.........未考....合格已經very GOOD!
病......
真係好辛苦!!
點解到左重要關頭先黎病?
平時又鬼咁精神喎!
唉......
但唔緊要la!
"小病是福"