| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 自修室 |
分類: 未分類 |
今日見到yOU同佢一齊黎!
見到你地好開心!
真係好傷心........
|
| 哭了.......... |
分類: 未分類 |
是否人有錢了,
就會胡來?
原本大家都冇咩錢!
都幾開心!
點解到左大家開始有D錢,
你就要做D咁ge野!
希望只係睇錯la!
點解你可以咁樣???
我真唔敢相信......
你係D咁ge人!!
無論她們有什麼事!!
我都唔會理!
我真係以你為恥囉!!
衰人衰人衰人衰人.........
我憎憎憎死你! |
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
| 情 |
分類: 未分類 |
為左E個男仔,
我乖左好多!
做左好多平日唔會做ge野!
真係好多謝yOU !!
如果我會考有好成績......
都要多謝yOU! |
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
| Last Day |
分類: 未分類 |
今朝好早起身,
返到學校都未到7點,
同Wing,麻豆&三角龍一齊食麥記,
跟住一齊返學校!
去到禮堂外準備...
聽到C樂同囡講野ge時候,
大家都有d想喊...
有D更加喊左出黎!
我見到Fong...
想番起同Fong ge事...
真係好想喊!
但忍住la!
唱完歌,
上去同佢地簽名,影相......
大部份時間都係咁過!
我同Fong影左幾張相!
跟住周圍走.....
影相,簽名...影相,簽名...影相,簽名
中文堂依然係對卷,最後5分鐘竟然放左我地!
大家都排住隊咁問肥鄭拎簽名...影相!
多謝你呀!肥鄭.....
跟住Lunch食Pizza....
10個Pizza.....
37個分享
跟住又玩大風吹!
Mr.Lam入黎話要上堂.....
跟住落左去拎Ms蔡本野!
佢真係放左好多心機o係我地度!
我會比心機架!
PE堂冇帶衫..........冇得玩
跟住佢地去買野!
三角龍返左叉電!
我地幾個就周圍影相!
英姐,Ms高,MsFong,Ms宋,陳sir,劍sir,Ms Chan,Eunice,呀紀
我又換埋衫,
落去BBQ
我同Wing燒左D丸,雞奕比肥鄭!
跟住落黎燒丸同腸仔比Fong
比佢ge時候勁開心囉!
佢話:"我等左野食好耐!"
佢冇落黎燒!
我問佢有冇野飲,要唔要?
佢話佢有水,仲問我要唔要!
我就話一陣拎雞奕上黎比你ge時候先比水比我!
佢話等我15分鐘!
我整左20分鐘!
當我行要行上去ge時候,
見到Ms Tam,
就問佢Ms Fong呢?
佢話:"Ms Fong拎水落黎比你!"
好開心呀!
2隻雞奕,幾粒丸....................換左枝水!
跟住佢又行去燒烤o個邊!
同佢地影相!
但好快又走左la!
佢走ge時候......
我D眼淚都湧晒出黎!
但冇喊!
仲笑住咁同佢講ByeBye
"明明身心經已重傷,扮皮外傷,笑著博他去鼓掌 "
真係好想喊鬼晒出黎!
佢走左!
我先開始食野!
10幾劍sir清場!
個個都喊!
三角龍喊!
Wing又喊!
我原本冇喊!
但打左比Fong之後就開始喊!!
仲借左Enzo個肩頭黎喊!
跟住同Enzo,彭sir,麻豆一齊搭的士返去!
估唔到Last day咁快就過左!
多謝彭sir.....
多謝暉暉老師......
多謝Ms鄭.....
多謝鄧sir......
多謝江sir......
多謝Ms蔡.......
多謝唐太!
|
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
| 仲有1日 |
分類: 未分類 |
今朝同Fong一齊搭車!
傾左好多野!
佢有一次唔舒服ge時候,
Ka Wing竟然話:"好野!"
我O晒嘴,
原來係因為Fong每次唔舒服ge時候,
都會請假,
仲會送Ka Wing返學!
佢就以為每次Fong唔舒服都會送佢返學!
所以佢就認為Fong唔舒服係件好事!<<<<<<<<<<傻瓜
同時亦證明到,
佢地相處時間實在太短la!
Fong真係好應該放多D時o係Ka Wing身上!
仲有1日........
Lastday真係黎得太快! |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 22 | »
|