| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
| 學校的旅行日 |
分類: 學校 |
雖然今日差不多all學校都吾晒返
得我地要
但系今日真系玩得好happy呀
早上9:00出車
又話要check書包
點知都無
只系系到玩&食野
跟住就去左錦田參觀
真系好無聊囉
都去過ge
個個樹屋丫麻
我記得呀
and then
去左粉嶺的xx山莊BBQ
好多野食呀
但我地一開始系去食我地班的
很很大大的生日蛋糕
因為今天也是我們班的生日會<10-12生日的同學>
跟住我們就去開餐了
點知程SIR比就D扇貝比我地
好好味呀
THANKS ALL TEACHER
D人都好羨慕我地班
跟住食呀食
無啦啦吾知D人去晒where
so去左其他台都繼續
吾系食
系幫人燒
因為好多都話我燒得好呀; ]
多謝大家
但我地大家都有d失望
因為紫菜吾系到
吾緊要啦
我地下年繼續
借晒d頸巾比人<2條>
點知一條都無囉反囉
吾得
下年要追返先
走的時候與星一齊
走去買天日出去玩要用d咩
點知一樣都無買到
唉....
天日都吾知去邊好..
不過天日都會好開心ge
~~希望大家今年都會有個開開心心的christmas啦~~
<我們班的生日蛋糕>

|
| 發表時間:2008-12-23 07:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 63 | »
|