:::::: 2009 年 6 月 17 日 星期三 2009-06-17 (日常生活) ::::::
6.12.09
與Paul一起到yin家打牌.
不懂食糊.囧
6.13.09
去Honey家拎番grad din 個日d野.
拎完就跟大家去m記吹水,
傾傾下就成個鐘.
回家後,俾媽打,
真是黑暗的夜晚.
6.15.09
一早Honey到了我家,
還幫我買了早餐 .
之後honey玩電腦,我看色戒(好變態!!)
一睇就睇左2個幾鍾,
睇完,我們一起看grad din的相.
總覺得那晚影得不夠.
6.18.09
1:00起床.然後落街會合paul買野整意粉.
好好味~~~
食飽再去太和打Ball.
肥k.honey.kelly.我 VS kam.馬蹄.wingyin.paul
肥k一打4!勁~~~~
回家後,食左2碗河粉,
减肥計劃失敗 ..
|
|
發表時間:2009-06-18 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
:::::: 2009 年 6 月 11 日 星期四 gard din (校園生活) ::::::
|
:::::: 2009 年 6 月 8 日 星期一 2009-06-08 (日常生活) ::::::
最近真的忙得要命,4圍搵工還要忙grad din的事.
____________________________________
話說搵工嘛,前幾天有一間公司找我去面試,真的疑點重重 .
1.自動送上門
說我是在網上聯絡他們,但我根本沒有在網上找過工.
2.不明公c名
問公c叫咩名,職員支吾而對
3.不明工作性質
講話係電話聯絡員,但係會電話聯絡咩人問d咩刀唔清楚.
就咁俾個地址話面試:旺角道一號商業中心11樓.
聽聞多人中招.
弟不斷話:唔好去~~唔好去~~
所以最終刀打再左去的念頭了.
____________________________________
至於grad din,洗$真係洗到燒$咁.
至今已耗用了大半月的$......
明天還有事情要用$啊 .........
真的是冒汗. ._.
____________________________________
最近,夜晚刀在看敗犬.
that's great!!

|
|
發表時間:2009-06-09 12:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 125 | » |
|