今朝起身既時候都仲未down完
不過前面哥啲down晒
睇左第篇既24小時躲鬼遊戲
好好笑XD
不過就長左啲
成1個幾鍾
仲要係同一個地方
呢方面就悶左啲-v-
食完飯就溫埋最後哥3段
之後就睇大能笑學校篇
10點3既時候終於都down晒喇-v......(閱讀全文)
尋晚夜瞓既關係今日晏起左
最後同囡囡傾左一陣就要食野
表姐仲要指明要用我電腦睇片
哥套野仲要個幾鍾-3-
完到一半既時候佢地無啦啦出左去買野
咁我就有機會再用電腦喇
之後佢地返返嚟又繼續過
最後今日同囡囡傾計既時間真係好少好少好少
囡囡OFF左之後就開始背書
背背背....背左3段之後就玩一陣
玩完到咁上下就食......(閱讀全文)
今日冇尋日咁凍
不過小息圖書館滿晒人
結果自己冇著羽絨係操場周圍行
見到鐵欄好多冰XD
好得意呀-v-
就嚟完既時候就同個好好人既呀sir傾計:)
體育堂玩跳舞
始終都係唔鍾意街舞-v-
第2堂有羽毛球,乒乓球,排球
3樣任你揀
我就梗係揀乒乓球啦X......(閱讀全文)
尋夜....唉......
今朝出門口既時候好鬼凍
有羽絨都打冷震
不愧係0下-v-
行返學既時候個地下跣到乜咁
好彩我識八字腳嚟行啫-v-
德文堂既時候個老帥話我做錯晒
尋晚既4小時抗戰白廢晒T^T
中午食食下野既時候突然個腦閃左啲畫面出嚟
我完全唔記得左要去chem課室-口-
跟住就拿拿林食晒......(閱讀全文)
今日直到下午之前都好眼瞓
(囡囡唔好鬧我XD)
同埋今日無啦啦又變返0度..
聽日仲會係0下添
呀!!!!又要凍一餐-3-
夜晚返屋企既途中撞左表姐個男朋友@@
跟住就同佢傾左兩嘴
真係可憐...又要行20分鐘上去巴士總站搭車返屋企-v-
返到屋企表姐介紹左隻益智遊戲我玩
食飯前就不停係到玩
食完飯之後就開始做德文作......(閱讀全文)
今日終於都開始左第一堂高班既數學
超正呀...
係我最鍾意既「計數」
不停計超多題數
最後全部岩晒
哥種快感真係冇得頂
個老師仲要講完之後好快就講完2樣
一定要係好短時間內理解先得...
好夠刺激性xp
今日中午終於都有得打乒乓波啦
不過唔知點解今日狀態唔係幾......(閱讀全文)
今日係囡囡既正日生日
(雖然大家睇既時候已經係18號-v-)
點都好啦...
2011年既第5次而最後一次
生日快樂呀XP
尋晚唔係瞓得咁好
不停係到諗住哥樣野
想唔諗都唔得-3-
過火到自己都控制唔到添...
不過最後都瞓到....
但係4點幾時候就醒......(閱讀全文)
今日真係發生左好多開心事
一嚟張我哥日畫到眼手又紅又痛既畫送左比囡囡做生日禮物
二嚟我既生日願望達成左XD
真係超開心
大家唔洗問係乜野...
我係唔會答的XP
而家仲未係時候同大家講
夜晚既時候開始左玩yahoo知識
好正...
我回人地哥啲唔點解心血來潮
篇篇都係字海-v......(閱讀全文)
今日都冇咩好打....
直接送上我而家blog首歌既歌詞啦xp
大家既cm就cm啲歌詞啦xp
【女朋友要帶回家】---譚傑希
我媽媽 20歲那年在廣州認識了我爸 哎她覺得這男的還不錯 就問說建華你多高 我爸說現在高度一米七三 可結婚之後發現 他只有一米七零 就這......(閱讀全文)
今日打乒乓波既時候戰無不勝
不過同某個女仔打既時候
我勁佢太多-3-
打到佢冇晒心機打-3-
真悶呢....
數學堂既時候收到個好消息
而家先講講內部結構
我地每一科都有6班
每班既lv都唔同
最頂既係F
之後就set1 set2 set3 set......(閱讀全文)