今日係新年
兔年終於到喇
亦啫係話...
我個妹終於12歲
12歲啫係我去英國哥年既歲數
時間真係過得快
9月我個妹都上中學
過多一年我都A level
不過往後既日子都有埋捱
點都好啦新年快樂-v-
-------------------------------------------------......(閱讀全文)
呢幾日唔知點解成日都好大頭蝦
星期一 + 今日唔記得左平時日日帶哥條手飾
個usb又係星期一漏左係圖書館, 尋日漏左係課室
其實我一直都唔知
係今日電腦堂要既時候搵唔到
跟住就問老師
之後就見到係老師張檯到
尋晚上網見到有個睇落去幾正既game
佢個廣告做到好似格斗game咁
我玩既時候唔洗下載真係好開心
不過希望愈大失望就愈......(閱讀全文)
尋日係1月既最後一日
不過大頭蝦唔記得左打blog,嘻嘻-v-
其實都冇乜特別野既
係個usb小息漏左係圖書館
結果成個電腦堂咩都冇做過
同埋全日都眼瞓
好...到今日喇
今日都還可以
冇眼瞓喇
係成日咳啫
打乒乓球既時候唔知點解打得好差, 成日......(閱讀全文)
其實今日心情唔係咁好既
因為某啲事而令到自己覺得唔識同人相處而產生自卑感
其實諗落都係自己冇考慮得周到
明明人地已經行到攰晒,心情都唔好得去邊
仲偏偏為左自己既私慾而阻住人
最後自己得到沈重既心情
某角度睇可以話係自作自受
同某人既處事方式真係冇得比
同埋平時我每次一開口就一定會撞板
呢個可能就係人馬座我行我素既宿命吧
不過!!!!......(閱讀全文)
今日除左岩岩起身既時候一左個乞嚏啲鼻水飛晒出嚟「之外」
都冇發生過啲咩唔舒服既病症
係屋企果然係唔同啲
定係因為某樣野令到自己開心到唔記得左病?@@
不過聽日好似特別啲
哥樣野唔會出現
唔係掛.....難得星期日
又要等6日?
祈求上天令哥樣野聽日出現返-v-
「某啲人明我講咩-v-」
好啦...其實今日我諗起左一樣......(閱讀全文)
尋晚瞓瞓下既時候3點醒左
原來個鼻塞左透唔到氣-v-
跟住就寺廁所整下佢
之後又瞓返
今日已經冇咩點頭痛喇
咳都少左好多
只不過...................
成日打乞嚏同鼻水流過不停
生病真討厭-3-
今日體育堂先打乒乓波
乒乓波真係好似藥咁......(閱讀全文)
今朝起身既時候個頭郁得一力既時候就有少少痛痛地
隻眼(眼球)如果唔係望中間,一郁去其他方向就會覺得痛
其實唔係靜係起身哥陣
係全日
本身以為今日又會復發
點知又冇喎
靜係痛同埋成日咳啫
又冇覺得熱
又冇覺得眼瞓
夜晚既時候睇不能笑系列
諗住好快完......(閱讀全文)
尋晚9點左右就瞓左
1點既時候醒過一次
不過之後又瞓返
之後唔知3點定4點既時候又醒多次
哥陣唔知點解成身都係汗
不過都冇理...
攤開張被一陣等啲汗乾得7788又再瞓過
起身既時候條頸冇咁攰
尋日所講既症狀又奇蹟地全部唔見晒@@
最奇蹟既都係今日我竟然冇覺得眼瞓XD
(ps 個個星期三返學我都會眼瞓到死......(閱讀全文)
今朝起身既時候條頸好攰
不過好彩....朝早落雨
有人車返學:)
小息之後又開始覺得眼瞓,頭暈,頸攰,個喉嚨好熱, 周身唔自在
不過中午打乒乓波既時候又冇事喎
但係完左之後又嚟過
放學之後又打過
正呀....唔計個SIR我係最勁哥個XD
我同個sir打都係輸佢兩分咋-v-
不過有個細路好賤
自己發球失敗就話唔計..因為係我發球......(閱讀全文)
今日全日都好眼瞓
science唔小心倒瀉左啲實驗液體
一嚟就好眼瞓啦
咁樣攪到我既心情更差
跟住某某人無啦啦係到攪我
塞啲紙巾入我件衫到
一時忍唔住咪.....
打佢囉-v-
同埋今日都冇玩過
小息排隊入圖書館
入左之後就做功......(閱讀全文)