◆新的開始
結束只是一個新的開始而已
 
H1N_5525
暱稱: Hin小弟
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« September 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
妖精的尾巴第78集
妖精的尾巴第77集
2011-04-24
2011-04-23
2011-04-21
每月文章
2011 年 2 月 3 日  星期四   晴天


2011-02-03 分類: 未分類

今日係新年

兔年終於到喇

亦啫係話...

我個妹終於12歲

12歲啫係我去英國哥年既歲數

時間真係過得快

9月我個妹都上中學

過多一年我都A level

不過往後既日子都有埋捱

點都好啦新年快樂-v-

-------------------------------------------------......

(閱讀全文)



2011 年 2 月 2 日  星期三   晴天


2011-02-02 分類: 未分類

呢幾日唔知點解成日都好大頭蝦

星期一 + 今日唔記得左平時日日帶哥條手飾

個usb又係星期一漏左係圖書館, 尋日漏左係課室

其實我一直都唔知

係今日電腦堂要既時候搵唔到

跟住就問老師

之後就見到係老師張檯到

尋晚上網見到有個睇落去幾正既game

佢個廣告做到好似格斗game咁

我玩既時候唔洗下載真係好開心

不過希望愈大失望就愈......

(閱讀全文)



2011 年 2 月 1 日  星期二   晴天


2011-02-01 分類: 未分類

尋日係1月既最後一日

不過大頭蝦唔記得左打blog,嘻嘻-v-

其實都冇乜特別野既

係個usb小息漏左係圖書館

結果成個電腦堂咩都冇做過

同埋全日都眼瞓

好...到今日喇

今日都還可以

冇眼瞓喇

係成日咳啫

打乒乓球既時候唔知點解打得好差, 成日......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 30 日  星期日   晴天


2011-01-30 分類: 未分類

其實今日心情唔係咁好既

因為某啲事而令到自己覺得唔識同人相處而產生自卑感

其實諗落都係自己冇考慮得周到

明明人地已經行到攰晒,心情都唔好得去邊

仲偏偏為左自己既私慾而阻住人

最後自己得到沈重既心情

某角度睇可以話係自作自受

同某人既處事方式真係冇得比

同埋平時我每次一開口就一定會撞板

呢個可能就係人馬座我行我素既宿命吧

不過!!!!......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 29 日  星期六   晴天


2011-01-29 分類: 未分類

今日除左岩岩起身既時候一左個乞嚏啲鼻水飛晒出嚟「之外」

都冇發生過啲咩唔舒服既病症

係屋企果然係唔同啲

定係因為某樣野令到自己開心到唔記得左病?@@

不過聽日好似特別啲

哥樣野唔會出現

唔係掛.....難得星期日

又要等6日?

祈求上天令哥樣野聽日出現返-v-

「某啲人明我講咩-v-」

好啦...其實今日我諗起左一樣......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 28 日  星期五   晴天


2011-01-28 分類: 未分類

尋晚瞓瞓下既時候3點醒左

原來個鼻塞左透唔到氣-v-

跟住就寺廁所整下佢

之後又瞓返

今日已經冇咩點頭痛喇

咳都少左好多

只不過...................

成日打乞嚏同鼻水流過不停

生病真討厭-3-

今日體育堂先打乒乓波

乒乓波真係好似藥咁......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 27 日  星期四   晴天


2011-01-27 分類: 未分類

今朝起身既時候個頭郁得一力既時候就有少少痛痛地

隻眼(眼球)如果唔係望中間,一郁去其他方向就會覺得痛

其實唔係靜係起身哥陣

係全日

本身以為今日又會復發

點知又冇喎

靜係痛同埋成日咳啫

又冇覺得熱

又冇覺得眼瞓

夜晚既時候睇不能笑系列

諗住好快完......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 26 日  星期三   晴天


2011-01-26 分類: 未分類

尋晚9點左右就瞓左

1點既時候醒過一次

不過之後又瞓返

之後唔知3點定4點既時候又醒多次

哥陣唔知點解成身都係汗

不過都冇理...

攤開張被一陣等啲汗乾得7788又再瞓過

起身既時候條頸冇咁攰

尋日所講既症狀又奇蹟地全部唔見晒@@

最奇蹟既都係今日我竟然冇覺得眼瞓XD

(ps 個個星期三返學我都會眼瞓到死......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 25 日  星期二   晴天


2011-01-25 分類: 未分類

今朝起身既時候條頸好攰

不過好彩....朝早落雨

有人車返學:)

小息之後又開始覺得眼瞓,頭暈,頸攰,個喉嚨好熱, 周身唔自在

不過中午打乒乓波既時候又冇事喎

但係完左之後又嚟過

放學之後又打過

正呀....唔計個SIR我係最勁哥個XD

我同個sir打都係輸佢兩分咋-v-

不過有個細路好賤

自己發球失敗就話唔計..因為係我發球......

(閱讀全文)



2011 年 1 月 24 日  星期一   晴天


2011-01-24 分類: 未分類

今日全日都好眼瞓

science唔小心倒瀉左啲實驗液體

一嚟就好眼瞓啦

咁樣攪到我既心情更差

跟住某某人無啦啦係到攪我

塞啲紙巾入我件衫到

一時忍唔住咪.....

打佢囉-v-

同埋今日都冇玩過

小息排隊入圖書館

入左之後就做功......

(閱讀全文)



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客