終於....今日終於都嚟喇
今日係我呢個half turn (假期) 既最後一日
聽日又要返學v____v
下次放假又要等到4月頭先有
今個星期其實都冇咩特別既
日日坐係屋企等人上網
上左之後就搵人傾計
夜晚就睇keroro
一係就睇yahoo知識
咁就過左一個星期
真夠悶-v......(閱讀全文)
今日囡囡因為有少少事
ON左幾分鐘之後就要走
之後就搵世姪女玩
跟住同佢開第一次既cam xp
但她並沒有說什麼
只看見她不停在傻笑 XD
同佢傾左好多無聊野
而家問返我都唔記得講過啲咩
囡囡ON返之後就轉同囡囡開cam玩:)
雖然一開始我做左啲非常無禮既事
不過之後都冇......(閱讀全文)
今日全日都唔太開心
呢兩日都唔知發生咩事......
不過夜晚既時候發生左啲好懷念既事
我聽左好多兒歌xp
睇下呢啲歌大家記唔記得xp
講起上嚟啲歌首首都已經有10年
咕噜咕噜魔法阵
飛天少女豬事丁
外星BB撞地......(閱讀全文)
今日大至上既心情都唔係咁好
朝早...因為自己既錯..
晏少少...因為有一樣想做既野都係點做都做唔到..
之後...因為有人xxxxxxxx
夜晚...因為世姪女既關係..有啲嬲-3-
覺得最好玩既都係幫囡囡默書
不過比起英文都係中文好玩啲-v-
記得有一個
x筆生花
「花生」我好鍾意呢個-v-
囡囡,下次再有野默記住搵......(閱讀全文)
今日雖然開心既時間好短暫
不過我真係覺得好快樂xp
2011年今日係第2最開心既日子xp
好暖呀我-v-
希望可以同佢再進一步發展啦
目標係終生.v. (好遙遠呀-v-)
不過呢種咁好既女仔唔係咁易撞到-v-
雖然夜晚比屋企人攪到自己心情唔係咁好
不過要開心就要有代價
呢啲就係命運-v-
岩岩睇完24頁既笑......(閱讀全文)
今日又同囡囡開咪玩
傾傾下屋企人返晒嚟
不過冇理到,照傾
但係真係非常之唔盡興
有時好多野想講既時候又因為屋企人既關係要改口-3-
囡囡最後仲彈左一句驚人既說話出嚟@@
係哥啲突發情況我真係唔識處理
好彩之後囡囡彈多句出嚟兜一兜最後SAFE :)
唔該晒囡囡XP
佢off左之就hea facebook
點知比世姪女哥段野嚇死-3......(閱讀全文)
今日就一齊嚟比較下兩大動漫
死神 and 火影
佢地相似既地方真係有好多
先先兩位既主角本身學識左一樣野已經好勁
死神: 始解
火影: 多重影分身
不過之後練成左另一樣野令自己更加勁
死神:卍解
火影: 螺旋......(閱讀全文)
呢兩日冇打到blog
今日一次過打晒3日XD
大家放心,唔會太長-v-
星期5已經考晒試乜壓力都冇晒
運動堂2個鍾全打乒乓波
雖然最後得返我自己一個人係到練習-v-
之後就冇乜精神
不過夜晚唔知發咩神經狂係到玩wii sport
網球同保齡球都過左1000xp
 ......(閱讀全文)
今日係考試既最後一日
唔知點解成日都好眼瞓
做乜都冇精神
德文堂派左德文listening張卷
我攞左 18 / 35
對卷既時候先知...
唔怪得啦.....原來哥份卷有好多野我地都未學過
下午之後考德文reading
一打開張卷既時候嚇死
見到第一版已經難到乜咁
不過好彩後面哥啲都容易都爆-v......(閱讀全文)
今日轉左新歌喇
大家慢慢聽啦-v-
今日靜係得宗教考
其實我係識嫁...
但係唔夠時間做
頭哥幾題我寫得太長用晒啲時間
唉.............
今日個星期既考試除左音樂之外其他哥啲應該都會全部fail晒
算吧啦v_____v
其實今個星期開始左之後啲人話我開朗左@@
可能因為星期日受人影響所以呢幾日比較開心X......(閱讀全文)