◆新的開始
結束只是一個新的開始而已
 
H1N_5525
暱稱: Hin小弟
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
妖精的尾巴第78集
妖精的尾巴第77集
2011-04-24
2011-04-23
2011-04-21
每月文章
2011 年 3 月 27 日  星期日   晴天


2011-03-27 分類: 未分類

今日發生左啲不太愉快既事

其實都冇咩野既...

反正而家平靜左-v-

而家開始我會做好多習慣

今日開始我又會好似以前咁日日跳

雖然仲有得高既機會好難

加上而家我會晚晚set up

當隻手好返之後就會做掌上壓

每晚練琴練10次

以後唔再食朱古力+薯片

同埋好人會做盡......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 24 日  星期四   晴天


2011-03-24 分類: 未分類

今日英文堂去左電腦室整個powerpoint

話就話係group work

同我一組哥個波籣鬼根本都咩都冇做過

我乜都做好晒安排埋比佢要講啲咩仲係到「what」我-3-

我幫你整左個powerpoint已經送左好多分比你

但係如果全程你咩都唔講你頂得都係得少少分

為佢好都仲傻下傻下-3-

而婷婷同波籣妹哥組又冇帶USB

唉....星期一就考喇

免為其難借埋比佢啦

希望佢聽日可以還返比......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 23 日  星期三   晴天


2011-03-23 分類: 未分類

今朝起身個喉嚨成日都好乾

之後仲成日打乞嚏

數學堂終於掉位喇...

唔洗再同哥個野坐-v-

不過掉左位都仲係最後哥行

又係同女仔坐-3-

哥個女仔又成日咳到起啖

唔知係咪我既抵抗力唔好

轉左堂之後我又跟佢咳到起啖-3-

英文堂下星期有個speaking GCSE

其實都唔算問......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 22 日  星期二   晴天


2011-03-22 分類: 未分類

今朝一起身既時候無奈地比人省

當我同佢嘈到佢冇野好講佢又出絕招-3-

小息既時候去攞「飛」

朝早既時候問班主任佢話叫我去男廁同樓梯中間哥個office到攞

點知係門口撞到呀sir

佢就同我講去接待處哥到攪

之後撞到個同我一樣去攞飛既fd

攞完之後因為圖書館冇開

所以就去左禮堂到hea....

今日電腦堂差唔多算係全堂hea

靜係做左個powerpoint同埋publish個動......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 21 日  星期一   晴天


2011-03-21 分類: 未分類

終於都上到網喇

大家好耐冇見:)

今日其實打算畫一個同學

一返到學校既時候已經成日望住佢

了解左佢衫領同埋條tie既習慣

不過都仲係有好多野唔清楚

轉物理堂既時候就望住有冇sib衫

同埋睇下佢對鞋係點既樣

電腦堂既時候正式開始畫

不過佢個髮型真係好難畫-v-

中午見到佢既時候發現自己畫錯晒-v......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 16 日  星期三   晴天


2011-03-16 分類: 未分類

今日一放學就即刻返屋企

個動畫已經完成左

唔需要再放學係圖書館繼續整:)

返到屋企比我知道左一個好恐怖既消息

我個妹竟然

竟然剪左平陰....

.呀....攞命-3-

都唔明佢

佢之前啲陰留左咁多年

點解要剪平陰v______v

希望暑假既時候佢會轉髮型......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 15 日  星期二   晴天


2011-03-15 分類: 未分類

今日電腦堂終於都掉位喇

開左學咁耐以嚟第次掉

好耶!!!我可以同個fd坐XD

聽日要交個公民既野

當中有其他野要交

而有一樣我應該冇做到

搏下啦...

睇下聽日我靜係交今日整哥皮野睇下點

-------------------------------------------------

今日返到屋企之後不定煲龍珠

雖然好......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 14 日  星期一   晴天


2011-03-14 分類: 未分類

今日係白色情人節

不過都係同情人節一樣有試考

今次呢個考試有幾題唔係好識

講真...今次真係冇咩信心

不過考完喇, 今次真真正正可以放低包袱:)

電腦堂既時候我完成埋我動畫最後哥個步驟

跟住自己整左個小遊戲-v-

速度較到最快既時候真係笑死XD

中午既時候個fd比左個建議我

跟住我又升級左我個遊戲-v-

生物堂完既時候發生左啲......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 12 日  星期六   晴天


2011-03-12 分類: 未分類

今朝瞓醒既時候隻右手竟然乜事都冇

反而隻左手手臂係到痛-3-

我諗應該係尋日閃避球掟波哥個動作問題

雖然左手冇用力, 靜係向前畫半圓

不過因為左手平時冇乜點運動

所以就算冇右手郁得咁勁都會痛

睇嚟今次隻左手好返之後仲要再練練....

---------------------------------------------------------

今日終於都睇晒keroro喇

小學既時候買左1~100集既碟係屋企睇

最後煲......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 11 日  星期五   晴天


2011-03-11 分類: 未分類

今日隻手真係冇咩事

但係閃避球練習既時候唔小心拉親大脾條筋-v-

不過冇咩事既

只係微痛, 跑都冇問題

而發現左

我一直以嚟傷既係手腕

唔係手臂

所以打閃避球係完全唔會痛-v-

只不過聽日手臼應該會痛-v-

不過應該唔怕既

過一兩日差不多嫁喇x......

(閱讀全文)



訪客留言
Rx Pharmacy ... (Chassype)
Buying Azith... (Chassype)
Viagra Origi... (Chassype)
Order.Viagra... (Chassype)
Allergic To ... (Chassype)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客