今日發生左啲不太愉快既事
其實都冇咩野既...
反正而家平靜左-v-
而家開始我會做好多習慣
今日開始我又會好似以前咁日日跳
雖然仲有得高既機會好難
加上而家我會晚晚set up
當隻手好返之後就會做掌上壓
每晚練琴練10次
以後唔再食朱古力+薯片
同埋好人會做盡......(閱讀全文)
今日英文堂去左電腦室整個powerpoint
話就話係group work
同我一組哥個波籣鬼根本都咩都冇做過
我乜都做好晒安排埋比佢要講啲咩仲係到「what」我-3-
我幫你整左個powerpoint已經送左好多分比你
但係如果全程你咩都唔講你頂得都係得少少分
為佢好都仲傻下傻下-3-
而婷婷同波籣妹哥組又冇帶USB
唉....星期一就考喇
免為其難借埋比佢啦
希望佢聽日可以還返比......(閱讀全文)
今朝起身個喉嚨成日都好乾
之後仲成日打乞嚏
數學堂終於掉位喇...
唔洗再同哥個野坐-v-
不過掉左位都仲係最後哥行
又係同女仔坐-3-
哥個女仔又成日咳到起啖
唔知係咪我既抵抗力唔好
轉左堂之後我又跟佢咳到起啖-3-
英文堂下星期有個speaking GCSE
其實都唔算問......(閱讀全文)
今朝一起身既時候無奈地比人省
當我同佢嘈到佢冇野好講佢又出絕招-3-
小息既時候去攞「飛」
朝早既時候問班主任佢話叫我去男廁同樓梯中間哥個office到攞
點知係門口撞到呀sir
佢就同我講去接待處哥到攪
之後撞到個同我一樣去攞飛既fd
攞完之後因為圖書館冇開
所以就去左禮堂到hea....
今日電腦堂差唔多算係全堂hea
靜係做左個powerpoint同埋publish個動......(閱讀全文)
終於都上到網喇
大家好耐冇見:)
今日其實打算畫一個同學
一返到學校既時候已經成日望住佢
了解左佢衫領同埋條tie既習慣
不過都仲係有好多野唔清楚
轉物理堂既時候就望住有冇sib衫
同埋睇下佢對鞋係點既樣
電腦堂既時候正式開始畫
不過佢個髮型真係好難畫-v-
中午見到佢既時候發現自己畫錯晒-v......(閱讀全文)
今日一放學就即刻返屋企
個動畫已經完成左
唔需要再放學係圖書館繼續整:)
返到屋企比我知道左一個好恐怖既消息
我個妹竟然
竟然剪左平陰....
.呀....攞命-3-
都唔明佢
佢之前啲陰留左咁多年
點解要剪平陰v______v
希望暑假既時候佢會轉髮型......(閱讀全文)
今日電腦堂終於都掉位喇
開左學咁耐以嚟第次掉
好耶!!!我可以同個fd坐XD
聽日要交個公民既野
當中有其他野要交
而有一樣我應該冇做到
搏下啦...
睇下聽日我靜係交今日整哥皮野睇下點
-------------------------------------------------
今日返到屋企之後不定煲龍珠
雖然好......(閱讀全文)
今日係白色情人節
不過都係同情人節一樣有試考
今次呢個考試有幾題唔係好識
講真...今次真係冇咩信心
不過考完喇, 今次真真正正可以放低包袱:)
電腦堂既時候我完成埋我動畫最後哥個步驟
跟住自己整左個小遊戲-v-
速度較到最快既時候真係笑死XD
中午既時候個fd比左個建議我
跟住我又升級左我個遊戲-v-
生物堂完既時候發生左啲......(閱讀全文)
今朝瞓醒既時候隻右手竟然乜事都冇
反而隻左手手臂係到痛-3-
我諗應該係尋日閃避球掟波哥個動作問題
雖然左手冇用力, 靜係向前畫半圓
不過因為左手平時冇乜點運動
所以就算冇右手郁得咁勁都會痛
睇嚟今次隻左手好返之後仲要再練練....
---------------------------------------------------------
今日終於都睇晒keroro喇
小學既時候買左1~100集既碟係屋企睇
最後煲......(閱讀全文)
今日隻手真係冇咩事
但係閃避球練習既時候唔小心拉親大脾條筋-v-
不過冇咩事既
只係微痛, 跑都冇問題
而發現左
我一直以嚟傷既係手腕
唔係手臂
所以打閃避球係完全唔會痛-v-
只不過聽日手臼應該會痛-v-
不過應該唔怕既
過一兩日差不多嫁喇x......(閱讀全文)