◆新的開始
結束只是一個新的開始而已
 
H1N_5525
暱稱: Hin小弟
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
妖精的尾巴第78集
妖精的尾巴第77集
2011-04-24
2011-04-23
2011-04-21
每月文章
2011 年 3 月 10 日  星期四   晴天


2011-03-10 分類: 未分類

今日英文堂係叫你畫張野

要講主題公園既...

我畫左keroro XD

有過出車啦

有同毒蛇打槍戰啦

有公仔

有影相啦

我個人覺得好正XP

今日終於問埋最後關於IAA哥兩個問題

好....知道要溫咩喇

聽晚開始奸爸爹X......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 9 日  星期三   晴天


2011-03-09 分類: 未分類

今日去公民課室既時候比對門割到手指

不過冇流血, 靜係啲皮有條割痕啫

之後就去禮堂聽啲老師講耶穌

真係好悶-3-

中午就去左搵老師搵個IAA

大至上都明嫁喇

原來比想像中易好多@@

不過仲有兩個部份唔明

聽日再問過:)

其實我地個IAA考試都唔算過份

set 2 哥班尋日先講, 今日就......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 8 日  星期二   晴天


2011-03-08 分類: 未分類

今日唔知點解有種同平時唔同既感覺

今朝瞓醒既時候覺得特別舒服

而今日就著左短袖衫返學

平身仲以為會好凍

點知又ok熱喎

好多堂我都係剝左校嬲上

電腦堂既時候諗住幫個同學整啲野

點知比個老師話-v-

中午走左個英文課外班

之後比個老師捉到

又被......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 7 日  星期一   晴天


2011-03-07 分類: 未分類

今日係考晒試之後第一日返學

膊頭真係輕左好多:)

小息既時候收到個壞消息

哥個乒乓波班唔會再有v___v

今日放左學之後終於都完成個動畫喇

用左差唔多一個月時間..

終於......................

而家係差少少上色既野就完成

----------------------------------------------------------

今日其實好火

好憎隻......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


2011-03-06 分類: 未分類

今日想講講滑頭鬼既第5集

冰麗(雪女)大賣萌XP

28p 全部自己截圖:)

無知既冰麗如常參加學校活動, 表情真天真xp

經過提醒終於發現異常

隨後發現....好冷... 

&wsp......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 4 日  星期五   晴天


2011-03-04 分類: 未分類

今日8點15就出門口

因為朝早要考GCSE

今次呢個OK易

生物冇出到我唔識哥個習題XP

不過物理就冇乜信心

個總分應該都可以有B既.....(我諗-v-)

體育堂玩閃避球

不過初初轉規矩既時候真係太明

做錯左兩次-3-

不過最後轉哥個規矩真係好好玩XD

其實我避波ok......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 3 日  星期四   晴天


2011-03-03 分類: 未分類

今朝起身既時候個肚哥個位好痛

唔知咩事

好似抽根咁

你愈伸直佢就愈痛

不過忍一忍哥一陣痛就冇事

好彩係出門口之前冇再痛啫

放左學之後同個同學去超級市場買HB鉛筆(聽日要用)

順便幫自己買啲3文魚:)

希望屋企人夜晚出街啦

咁我就可以食嫁喇XD

--------------------------------------------------------------------......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 2 日  星期三   晴天


2011-03-02 分類: 未分類

今日係學校

真係可以話今日所有既堂上左=冇上

數學, 複習以前啲超易數

公民. 成堂都係講遲啲要交既功課

英文, 仲係做哥個對比 (做左好多個星期,已經熟到爛晒)

生物, 複習以前啲係人都識既野

電腦, 本身諗住放音樂係個動畫到, 不過又save唔到, 最後攪左成堂都係得個吉

宗教, 佢講既野一早識晒, 全堂係到玩

就係咁.....今日就咁放學喇

不過有樣野好好笑-v-

我地宗教課室有兩個入......

(閱讀全文)



2011 年 3 月 1 日  星期二   晴天


2011-03-01 分類: 未分類

今朝起身一伸懶腰

右腳腳瓜抽根-3-

好痛呀!!

返學既時候怕會整痛隻右腳

所以無意中張個重心放左係左邊

結果就到既時候左腳酸痛-3-

最後幾經辛苦咁忍痛終於到左學校

萬歲!!!!!XD

音樂堂終於都開始個GCSE 25小時coursework

一開始既時候我記得之前作哥首歌係點

所以今日用左少少時間已經做好左兩版X......

(閱讀全文)



2011 年 2 月 28 日  星期一   晴天


2011-02-28 分類: 未分類

今日較左鬧鐘6點醒左

不過係張床到拖到7點

跟住就開電腦xp

不過都冇乜野玩

本身諗住今日開始著短袖衫返學

點知又凍到死

好睇著左長啫-3-

學校電腦堂個老師張我個動畫放係個大螢幕比晒全班睇

點解會咁...畫功咁差唔想比人睇-3-

不過呢個動畫整左咁耐

終於都到最後一......

(閱讀全文)



訪客留言
Rx Pharmacy ... (Chassype)
Buying Azith... (Chassype)
Viagra Origi... (Chassype)
Order.Viagra... (Chassype)
Allergic To ... (Chassype)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客