今日英文堂係叫你畫張野
要講主題公園既...
我畫左keroro XD
有過出車啦
有同毒蛇打槍戰啦
有公仔
有影相啦
我個人覺得好正XP
今日終於問埋最後關於IAA哥兩個問題
好....知道要溫咩喇
聽晚開始奸爸爹X......(閱讀全文)
今日去公民課室既時候比對門割到手指
不過冇流血, 靜係啲皮有條割痕啫
之後就去禮堂聽啲老師講耶穌
真係好悶-3-
中午就去左搵老師搵個IAA
大至上都明嫁喇
原來比想像中易好多@@
不過仲有兩個部份唔明
聽日再問過:)
其實我地個IAA考試都唔算過份
set 2 哥班尋日先講, 今日就......(閱讀全文)
今日唔知點解有種同平時唔同既感覺
今朝瞓醒既時候覺得特別舒服
而今日就著左短袖衫返學
平身仲以為會好凍
點知又ok熱喎
好多堂我都係剝左校嬲上
電腦堂既時候諗住幫個同學整啲野
點知比個老師話-v-
中午走左個英文課外班
之後比個老師捉到
又被......(閱讀全文)
今日係考晒試之後第一日返學
膊頭真係輕左好多:)
小息既時候收到個壞消息
哥個乒乓波班唔會再有v___v
今日放左學之後終於都完成個動畫喇
用左差唔多一個月時間..
終於......................
而家係差少少上色既野就完成
----------------------------------------------------------
今日其實好火
好憎隻......(閱讀全文)
今日想講講滑頭鬼既第5集
冰麗(雪女)大賣萌XP
28p 全部自己截圖:)
無知既冰麗如常參加學校活動, 表情真天真xp
經過提醒終於發現異常
隨後發現....好冷...
&wsp......(閱讀全文)
今日8點15就出門口
因為朝早要考GCSE
今次呢個OK易
生物冇出到我唔識哥個習題XP
不過物理就冇乜信心
個總分應該都可以有B既.....(我諗-v-)
體育堂玩閃避球
不過初初轉規矩既時候真係太明
做錯左兩次-3-
不過最後轉哥個規矩真係好好玩XD
其實我避波ok......(閱讀全文)
今朝起身既時候個肚哥個位好痛
唔知咩事
好似抽根咁
你愈伸直佢就愈痛
不過忍一忍哥一陣痛就冇事
好彩係出門口之前冇再痛啫
放左學之後同個同學去超級市場買HB鉛筆(聽日要用)
順便幫自己買啲3文魚:)
希望屋企人夜晚出街啦
咁我就可以食嫁喇XD
--------------------------------------------------------------------......(閱讀全文)
今日係學校
真係可以話今日所有既堂上左=冇上
數學, 複習以前啲超易數
公民. 成堂都係講遲啲要交既功課
英文, 仲係做哥個對比 (做左好多個星期,已經熟到爛晒)
生物, 複習以前啲係人都識既野
電腦, 本身諗住放音樂係個動畫到, 不過又save唔到, 最後攪左成堂都係得個吉
宗教, 佢講既野一早識晒, 全堂係到玩
就係咁.....今日就咁放學喇
不過有樣野好好笑-v-
我地宗教課室有兩個入......(閱讀全文)
今朝起身一伸懶腰
右腳腳瓜抽根-3-
好痛呀!!
返學既時候怕會整痛隻右腳
所以無意中張個重心放左係左邊
結果就到既時候左腳酸痛-3-
最後幾經辛苦咁忍痛終於到左學校
萬歲!!!!!XD
音樂堂終於都開始個GCSE 25小時coursework
一開始既時候我記得之前作哥首歌係點
所以今日用左少少時間已經做好左兩版X......(閱讀全文)
今日較左鬧鐘6點醒左
不過係張床到拖到7點
跟住就開電腦xp
不過都冇乜野玩
本身諗住今日開始著短袖衫返學
點知又凍到死
好睇著左長啫-3-
學校電腦堂個老師張我個動畫放係個大螢幕比晒全班睇
點解會咁...畫功咁差唔想比人睇-3-
不過呢個動畫整左咁耐
終於都到最後一......(閱讀全文)