初一都就泥完啦,,
今年發生左好多野,,
有開心ge,,亦都有太多唔好ge野發生,,
我都好奈未試過咁lu,,
我記得一開始,,
第一次拍拖,,
點知唔夠兩個星期就散左,,
唉,,第一次,,係咁上下+啦,,
可能我唔係呢一方面ge高手啦,,
傻到去諗將來有冇幸福,,
仲記得戈陣時同你炒左,,
其實戈陣時我都有諗過同你好返+,,
只係你對我每一次ge不秋不彩,,
令我徹底咁放棄左你,,
唉,,冇計啦,,
唔係我e+唔想同你好返,,
只係我同你好返之後,,
又再會因為我冇時間部你挽而又炒過,,
我唔想歷史再重演多一次,,
又再令你傷心多一次,,
最近我又愛上左一個人,,
戈個人呢就冇咩特別ge,,
有眼耳口鼻咁啦,,(廢話)
只係我唔識得點去接近佢,,
我睇住佢一次又一次咁比人搶走,,
我覺得我自己好失敗,,
點解自己鍾意ge人係眼前都唔去溝佢,,珍惜佢,,
e+就泥比人搶走先泥後悔都已經太遲啦,,
我希望佢鍾意ge係我,,唔係第二個,,(邊有咁so吖)
唉,,今個初一d野大致上都冇乜野講啦,,
打到呢到,,
係咁先,,88
|