"[多謝支持本blog'/
H2N
暱稱: 軒少
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
好奈冇打blog啦~~~
去完飛鷹lu~~~
考完試啦~~~~
考試&生日~~~
唉~~~
文章分類
全部 (28)
超撚熱!! (1)
未分類 (27)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
音樂播放


MusicPlaylist

日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 83
今日人氣: 6
累積人氣: 1840
2011 年 6 月 11 日  星期六   驟雨


好奈冇打blog啦~~~ 鬱悶 分類: 未分類

 

 

初一都就泥完啦,,

今年發生左好多野,,

有開心ge,,亦都有太多唔好ge野發生,,

我都好奈未試過咁lu,,

我記得一開始,,

第一次拍拖,,

點知唔夠兩個星期就散左,,

唉,,第一次,,係咁上下+啦,,

可能我唔係呢一方面ge高手啦,,

傻到去諗將來有冇幸福,,

仲記得戈陣時同你炒左,,

其實戈陣時我都有諗過同你好返+,,

只係你對我每一次ge不秋不彩,,

令我徹底咁放棄左你,,

唉,,冇計啦,,

唔係我e+唔想同你好返,,

只係我同你好返之後,,

又再會因為我冇時間部你挽而又炒過,,

我唔想歷史再重演多一次,,

又再令你傷心多一次,,

最近我又愛上左一個人,,

戈個人呢就冇咩特別ge,,

有眼耳口鼻咁啦,,(廢話)

只係我唔識得點去接近佢,,

我睇住佢一次又一次咁比人搶走,,

我覺得我自己好失敗,,

點解自己鍾意ge人係眼前都唔去溝佢,,珍惜佢,,

e+就泥比人搶走先泥後悔都已經太遲啦,,

我希望佢鍾意ge係我,,唔係第二個,,(邊有咁so吖)

唉,,今個初一d野大致上都冇乜野講啦,,

打到呢到,,

係咁先,,88

發表時間:2011-06-11 10:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 H2N 的日誌)


wengpaul 於 2011-09-04 12:50 PM 發表:
我~復~活~啦~
算了啦,忘了她吧...
時間會沖淡一切...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Choinei 於 2011-06-15 07:37 PM 發表:
cm. long time no see!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔係好奈姐~~
Posted at 2011-06-15 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tengbabiio3o 於 2011-06-11 10:43 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930