每日一記---->羽毛球仔仔^^
無論你有咩開心或者唔開心∼

     都可以上黎e到留言∼

雖然我地下年唔能夠一齊讀書∼

     但希望你地能夠每日上黎e到∼

一齊傾計∼
HAPPYOSCAR
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
« January 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
今日終於可以relax下啦...
八婆李美儀!!!
我同你地講,我好憎你地...
重開日記!!!短期內都唔...
唔開心囉,,,
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 256
今日人氣: 23
累積人氣: 9966
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天


有d唔舒服∼∼ 分類: 未分類

今日係11月9號  星期三  好天

  今日,咪又係唔想返學,都唔知點解愈黎愈憎間學校,覺得dMiss好煩。返左學之後,返到屋企一個人都冇,感覺好free。但係又好似悶左d,跟住覺得唔係好舒服,訓左一陣,之後有一個不知名既女仔打黎震醒左。佢又唔知我係邊個,我又唔知佢係邊個,超無奈。






訪客留言 (返回 HAPPYOSCAR 的日誌)


梁茵 於 2005-11-10 09:30 PM 發表:
hi...hi...
我黎留言ar...
你做咩唔覆留言ar....
溝女溝到唔得閒ar...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我邊到有女溝呀= =
 
Posted at 2005-11-11 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙妹 於 2005-11-09 10:46 PM 發表:
咁搞笑既~~~
返到屋企一個人都冇,咁好呀~~
唔舒服就好心你就醫生啦~牙哥~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊有咁多錢睇E生呀= =
Posted at 2005-11-11 11:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing 於 2005-11-09 08:23 PM 發表:
做咩愈黎愈憎間學校呀..??
返到屋企一個人都冇..咁好ga=.=
唔舒服,訓下la~~
take care呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道喇~~~
Posted at 2005-11-09 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]