我呢掛好多野做..係好事..但又5係好事囉..因為有D野我5想做囉..妹妹入左院甘多日仲5出黎..好悶A 日日去搵巨..又累..巨快D番HOME LA..~!!
仲有.我E家..有2樣野煩.5知點分配好...我波會到..TRANING緊..PASS先算LA...問卷調查..成日出街..又問到口干.又累..唉..5想做囉.但巨又幾多錢甘..5知LA>.不過我今晚聽左丁甘講我都開始搵FULL TIME...就畢業LA MA..5搵定..點得A...~!!..SO我都係做住D PT先姐..唉.......見一步走一步LA..學校 D野..第一先囉..就係考試 LA>.5係仲有咩WO...
我好5開心..ROCKY仔對我5好..點解巨5可以錫下我對我好D..點解巨只要我就巨..成日下我..話我..整到我5開心..我好辛苦..~!
|