今日去睇白海豚~
本來對呢個活動抱有好大嘅期望~
但架船太搖啦~
成個搖籃咁搖黎搖去......~
仲要食左止暈丸都暈~
唉...........仲要做一篇報告.......
今日5點幾起身~
好眼瞓~瞓啦~......