SELL` CON`
=]
信心保正`
SELL出90幾對以上了`
HEY_U
暱稱: HEY` U
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
WELLCOME
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 1163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


WELLCOME 分類: 未分類

本人信得戈;]
我有好多隻排子都有`
e.g   "  gng/ mx/  bescon / new bio / geo!
全陪都有con盒送 tin`
賣出90對都一樣做法`
先落訂,言後我會比番一張單你`
張單既受途`如果我厄你錢你就可以羅張單比人睇`
等人地應住我`單上仲有我既msn`手提`
憑單羅con`
明白未;]

我既con全都係韓國空運度港`
所以空油費都好貴`
不戈除左geo之外全陪都吾戈200=]
我以經賣得好平喇`
你吾信我係空油度港我可以比單你睇`
咪系度搞事`
我都有大開gngmx`
都好書服同ok`
一定吾係yahoo買番尼係度放`
有問題cm   and  pm`

圖系下面

 

  可能呢度GE價錢會比出面批發貴一D!但係速度卻快人一半有多

 

  比錢後7個工作天就到CON

 

  準時寄數....愈時不侯*

 

  記得KEEP.//避免有ARGUE

 

  可以比多$13掛號..唔洗特登出泥拎CON

 

 

 

  一分錢一分貨**  不要要求過份呢=]

 

 

 

MX

 

含水量`40%

厚度`    0.5mm`

弧度`    8.6-8.9                單色`一對145`   2對每對140`    3對每對135`

                                         雙色`一對150`   2對每對145`     3對每對140`

                                         三色`一對155`   2對每對150`     3對每對145`                         

 

 

 

GNG

含水量`38%

弧度`     8.6-8.9mm

厚度`      0.4mm

                                                                   夢幻系列&二色系列`一對155`           2對每對150`              3對每對140`

                                                                   圓環系列`一對150`           2對每對145`              3對每對140` 

                                                             夢幻藍&自然一對160`           2對每對155`              3對每對150`

                                                                   3色系列一對`  165`             2對每對160`             3對每對155`

 

 

另外有冇人想要geo?

我都有,但要訂=]

圖:

 

 

                                                            要貴d`

但一分錢一分貨=]

我戈得抵`

我都有用`我用緊啡色`

水水地好令=]影相仲令ah=]

 

 






訪客留言 (返回 HEY_U 的日誌)


carmenho520 於 2010-07-13 09:02 AM 發表:
Cannot see the photos ar :(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bb girl 於 2009-10-10 02:12 PM 發表:
我想問現在重有無賣??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



淇 於 2008-06-07 10:18 PM 發表:
我想問bc可唔可以轉9嫁=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carki917 於 2008-01-21 01:40 PM 發表:
今晚add我Y唔該..
[email protected]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



car ki ip 於 2008-01-21 01:20 PM 發表:
add我Y唔該...
[email protected]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love426 於 2008-01-01 06:20 AM 發表:
弧度系咪個個都岩咖 ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



琳..'' 於 2007-11-26 10:07 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iVY 於 2007-11-11 01:02 AM 發表:
[email protected]
有d野想問下 ..我唔知自己係要邊隻color
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀蚊 於 2007-10-28 11:43 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



忌廉 於 2007-10-27 11:06 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]