| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| - 勁黑;♥ |
分類: 未分類 |
我要cM牙..pLz
今天是Day 2,,
今日7:30先出門口,,
一入到303,,
就見到::
個個刀系到溫SCJ,,
sHit,,冇溫過添..
咁我咪去開lOcker囉,,
右吾小心整跌左人地個筆袋,,
頂頂頂..
諗住溫書啦,,
溫左等於冇溫過..
算,,預左吾合格..
不過刀吾系太難ge,,
勁kAi咁將beAker同埋reagent bottle::
調轉左囉-,-
咁小息牙個D就吾講啦,,
HH,,知乜事啦下話?!
好在,,
有VA上,,
班友仔好好笑..xDD"
跟住,,
本來好好地ge,,
點知臨到放學,,
先知要罰抄囉..
HelP-,-
期待明天,,
黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑
我要罰抄了,,88
|
|
|
倫dee叔 於 2007-11-22 08:45 PM 發表:
|
網主回覆
倫dee::
吾緊要,,
黎左咪得囉'' Posted at 2007-11-22 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
YuKa::
嗯嗯..
真系慘T.T Posted at 2007-11-22 07:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HiNNNNN~" 於 2007-11-20 10:39 PM 發表:
|
網主回覆
軒軒::
多謝你啵,,
嘻嘻'' Posted at 2007-11-21 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
瑤::
THx"
我諗姐,,
未必真系會吾合格ge.. Posted at 2007-11-21 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|