♥::{像傻瓜,,天不怕地也不怕}♥
♣算了,,真的沒有甚麼所謂..}
*成績退步了很多,,怎麼辦?!
HHBABI
暱稱: ♥-!馨馨:}♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
(x失落inG_*
- 勁黑;♥
- 吾想溫書;♥
- 無奈;♥
- 很累;♥
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 63
今日人氣: 2
累積人氣: 1058
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


- 勁黑;♥ 分類: 未分類

我要cM牙..pLz

今天是Day 2,,

今日7:30先出門口,,

一入到303,,

就見到::

個個刀系到溫SCJ,,

sHit,,冇溫過添..

咁我咪去開lOcker囉,,

右吾小心整跌左人地個筆袋,,

頂頂頂..

諗住溫書啦,,

溫左等於冇溫過..

算,,預左吾合格..

不過刀吾系太難ge,,

勁kAi咁將beAker同埋reagent bottle::

調轉左囉-,-

咁小息牙個D就吾講啦,,

HH,,知乜事啦下話?!

好在,,

有VA上,,

班友仔好好笑..xDD"

跟住,,

本來好好地ge,,

點知臨到放學,,

先知要罰抄囉..

HelP-,-

期待明天,,

黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑

 

我要罰抄了,,88






訪客留言 (返回 HHBABI 的日誌)


倫dee叔 於 2007-11-22 08:45 PM 發表:
唔知有好講...但係都留番個cm俾你啦@@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

倫dee::
 
吾緊要,,
黎左咪得囉''
Posted at 2007-11-22 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hirano_yuka 於 2007-11-21 09:57 PM 發表:
我都要罰抄=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YuKa::
 
嗯嗯..
真系慘T.T
Posted at 2007-11-22 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HiNNNNN~" 於 2007-11-20 10:39 PM 發表:
一日一CM.行動先
CM>唔好提啦..好慘~~~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

軒軒::
 
多謝你啵,,
嘻嘻''
Posted at 2007-11-21 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Vanessa0508 於 2007-11-20 09:37 PM 發表:
又一個CM...*]
你吾合格 !?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

瑤::
 
THx"
我諗姐,,
未必真系會吾合格ge..
Posted at 2007-11-21 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]