今日的比賽...勝利!! 2-0 YEAH~ 8:00起身,9:15出門口... 10:15去到大興體育館... 11:15開波...欣楊,佩文姐,晶晶,騰騰都黎左... 呵呵...開心...
比完賽,同騰騰,程程去唱K...嬉しいです!! 唱左3個鐘左右... 之後行左好耐去搵小巴搭... 番到屯市,同佢地去買野...
哈哈...今日好開心!!(>_<)