HITOMI`瞳の日記
HITOMI_07
暱稱: HITOMI`瞳
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-07
唔好再影啦!!!
激死...
唔好當我LULU!!
討厭的一日...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 32
今日人氣: 1
累積人氣: 615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


萬歲!! 分類: 未分類

 今日的比賽...勝利!!
    2-0   YEAH~
    8:00起身,9:15出門口...
    10:15去到大興體育館...
    11:15開波...欣楊,佩文姐,晶晶,騰騰都黎左...
    呵呵...開心...

比完賽,同騰騰,程程去唱K...嬉しいです!!
    唱左3個鐘左右...
    之後行左好耐去搵小巴搭...
    番到屯市,同佢地去買野...

哈哈...今日好開心!!(>_<)






訪客留言 (返回 HITOMI_07 的日誌)


tangtang15 於 2008-04-14 10:34 PM 發表:
今日真係開心...
聽到CHARIS咁令既歌聲...
令人心曠神怡=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yantommy 於 2008-04-14 08:31 PM 發表:
是排球比賽嗎?
唱k? 我又要喔-3-
cm 4 親愛既chais姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下次叫埋你去啦...
Posted at 2008-04-14 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PE 於 2008-04-14 07:48 PM 發表:
對咩隊-口-??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唐賓南(係唔係呢個"南"??)...
Posted at 2008-04-14 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



liuyanyeung 於 2008-04-13 09:14 PM 發表:
しいです 姐係點解呀
唔該你下次括號註名呀!

你去左唱K,我都有呀
我都好開心^^!*~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]