今日,好攰... P.E.堂跑不停咁跑...死得! 中文堂...冇事...仲未到我... MATHS堂,QUIZ...唔識... CP,無聊!!
放學練波,想喊... 不在狀態,又攰,都唔知點好... 又再不停咁跑,辛苦!! 又唔比飲水,攞人命!! 校長送蛋撻(又送?),唔想食...