冇野做 所以我決定今日打下
今日同彤,白,蝦 去左睇分手說愛你><! 其實我覺得都幾好睇haha><!
都幾正同埋幾感人/_\ 我睇睇下格離有條友喊晒口 唔知咩料囉佢! 不過唔洗驚 我有薄荷味既紙巾. 唔洗多謝
之後系太古行番去西灣河. 吃m記 等憶,曉,奶佢地過黎.
後尾我地去左太古坐船=.= 就hea到各自回家
已完xd
其實我想...(!)