初初以為考晒試一條友無野做會好悶.原來一個人係屋企既感覺係o甘freeo甘Relax同埋o甘嘆既.希望以後會有多o的呢o的o甘既私人時間.早兩日send 左email 去問一份我好有興趣而有幾有前途既工.今日有response喇.她好似幾好人,希望有機. 我既晚餐同品:
終於都考完晒o的exam喇.只可惜其中一科邏唔到B因為個group project 做得唔好.最衰都係越南仔.如果他早o的send份工課俾我就唔使搞到而家o甘.... 點都好喇假期開治喇.岩岩先同姐姐男友去唱K。他地聽日去Las Vegas我就.....無野做無節目.點算好呢??留係屋企打下機聽下歌訓下覺??真係唔知點好。